خبرگزاری کار ایران

جاویدان خبر داد :

کشف 26 میلیارد ریال کالای قاچاق در استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۵۰۰

فرمانده انتظامی استان از اجرای طرح بزرگ ارتقاء امنیت اجتماعی با موضوع کشف کالای قاچاق خبر داد و گفت: در این طرح گسترده مقدار زیادی کالا و محصولات قاچاق به ارزش 26 میلیارد ریال کشف و 11 قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، سردار "علی اکبر جاویدان" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در 6 شهرستان کرمانشاه، صحنه، ثلاث باباجانی، اسلام آبادغرب، کنگاور و روانسر و با مشارکت پلیس امنیت عمومی استان در راستای اولویت های ابلاغی از سوی ناجا اجرا شد. 

وی ادامه داد: اجرای این طرح در شهرستان کرمانشاه با کشف کالاهایی نظیر انواع لوازم خانه و آشپزخانه، لوازم برقی، لاستیک و قطعات خودرو، دریل، دستگاه جوش، گردو و بادام، انواع نوشیدنی و ... همراه بود که ارزش آنها طبق نظر کارشناسان به 21 میلیارد و 500 میلیون ریال می رسد. 

سردار جاویدان تصریح کرد: در دیگر شهرستان های یاد شده نیز 4 میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالای قاچاق طبق نظر کارشناسان نظیر لوازم برقی و خانگی، پتو، سوخت، سلاح، 78 راس دام و ...کشف شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآور شد: همچنین توسط ماموران پلیس امنیت عمومی استان 15 قبضه و دیگر شهرستان های کرمانشاه نیز 3 قبضه سلاح شکاری غیرمجاز کشف و جمع آوری شد. 

وی تصریح کرد: در این راستا 17 نفر دستگیر و 11 خودروی نیز که محموله های قاچاق را جابه جا می کردند توقیف و روانه پارکینگ شدند. 

سردار جاویدان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق را از مهمترین برنامه های پلیس برشمرد و گفت: آمار کشفیات سال گذشته 35 درصد نسبت به سال قبل و آمار کشفیات 2 ماهه ابتدایی امسال نیز بیش از 5 درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز