خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر رشت:

ثابت می کنم بسیاری از اتفاقاتی که در شهرداری رشت رخ می دهد، مهندسی‌شده است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۴۸۸

عضو شورای شهر رشت گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در شهرداری رشت رخ می دهد، مهندسی‌شده است.

به گزارش ایلنا از رشت،حجت جذب عضو شورا در یکصد و چهل و پنجمین جلسه علنی شورای شهر رشت با قدردانی از سازمان بازرسی به جهت پیگیری مطالبات کارگران حجمی شهرداری رشت، گفت: در حال حاضر کارگران شهرداری رشت می‌توانند با حضور در ساختمان ساعت شهرداری رشت مواردی را که وجود دارد به اطلاع سازمان بازرسی برسانند.

 
جذب با اشاره به موضوعات مطرح‌شده در فضای مجازی در خصوص زمین ۳۵ هکتاری جنب مرزبانی، گفت: صورت‌جلسه‌ای مربوط به سال ۵۹ در فضای مجازی منتشر شده است که از این زمین به‌عنوان باغ رضوان نام‌برده شده است. لذا درخواست آن را دارم که با توجه به نامه دادستانی محترم جهت بررسی بیشتر دستور داده شود تا کار متوقف شود.
 
وی ادامه داد: درصورتی‌که چنین موضوعی وجود دارد، کارگروهی تشکیل‌شده و موضوع مجدداً موردبررسی قرار گیرد. شهرداری رشت حدود ۳۰ هکتار زمین در مسکن مهر رشت در اختیار دارد که می‌تواند در اختیار پروژه پارک آبی قرار دهد.
 
عضو شورای شهر رشت، با بیان یک سئوال که در این شهر چه خبر است؟! گفت: بسیاری از اتفاقاتی که در شهرداری رشت، مهندسی‌شده است. بنده می‌توانم با مباحثه این موضوع را ثابت کنم.
 
وی ادامه داد: مناقصه کود آلی در اسفندماه ابطال‌شده است و در ۷ خرداد و ۱۳ خرداد مناقصه دیگری برگزار شد و در روزنامه رسمی منتشر شد و در ۱۳ خرداد اعلام شد که از ۱۳ الی ۲۰ خرداد می‌توانند اسناد مناقصه خریداری شود، درحالی‌که هنوز اسناد بارگذاری نشده است و اسنادی که مشاور تنظیم کرده بود در حال تغییرات است.
 
جذب تصریح کرد: اعضای شورا اگر بسیاری از مناقصات را پیگیری نکنند متوجه آن نمی‌شوند و ما نیازمند آن هستیم که شهردار مناقصات را از کانال شهرداری و شورا اطلاع دهند تا اعضای شورا از آن‌ها مطلع شوند.
 
وی تأکید کرد: اگر قرار است این مناقصه برگزار شود، دلیل تغییرات در کار به شورا توضیح داده شود؛ زیرا این تغییرات بسیار غیر فنی است. شهردار به هر شکلی بالاخره از این شهر می‌رود، اما قطعاً ما با مشکلات مواجه شده و با بار مالی اضافه روبرو خواهیم شد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز