خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری فارس خبر داد:

فارس در بحث پیشگیری از جرم رتبه اول کشور را دارد/ آزادی ۳۲۰ زندانی جرائم غیر عمد

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۴۶۰

رئیس کل دادگستری فارس با بیان اینکه این استان در بحث پیشگیری از جرم رتبه اول کشور را دارد، از آزادی ۳۲۰ نفر زندانی جرایم غیر عمد خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام سید کاظم موسوی در دیدار رئیس قوه قضاییه با روسای واحدهای قضایی و مدیران سازمان‌های تابعه قوه قضاییه در استان افزود: تقویت نظم ظاهری در دادگاه ها و کاهش اطاله دادرسی از دیگر اقدامات صورت گرفته در استان بوده است.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در بحث مقابله با فساد درون و برون مجموعه مدنظر بوده که ۱۳ پرونده در سال ۹۸ از طریق مجامع قضایی بررسی شده است؛ کاهش جمعیت کیفری یکی دیگر از مسایلی بود که پیگیری شده است و در همین زمینه هفت هزار و ۵۰۰ نفر در اواخر سال گذشته به مرخصی رفتند.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: با کمک همکارانم برای افزایش سرمایه اجتماعی تلاش شده که موجب تقویت جایگاه قوه قضاییه بین مردم شده است.

موسوی گفت: در سال ۹۸ مشکل ۳۵ شرکت با اقدامات صورت گرفته رفع شده است، اگر اقدامات دادگستری در بحث جهش تولید نبود در بحث تامین ماسک در ایام کرونا با مشکل مواجه می شدیم.

موسوی افزود: در زمینه ارتقای امنیت استان با اقدامات صورت گرفته شاهد کاهش جرایم خشن در سطح استان هستیم؛ در دعاوی خانواده امسال ۵۰ درصد کاهش پرونده داریم.

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: در بحث پیشگیری از جرم رتبه اول کشور را داریم، در موضوع حقوق عامه اقدامات خوبی صورت گرفته است، جرایم استان کاهش چشمگیری در سال جاری داشته است.

موسوی افزود: فارس بزرگترین حوزه قضایی کشور است که با مشکلات زیادی روبرو است و نیازمند حمایت در این زمینه هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز