خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور خبر داد:

پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان برای توسعه خراسان جنوبی/ ایجاد ۱۰ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی جدید در استان

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۴۲۹

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور در سومین سفرش به خراسان جنوبی، از پرداخت ۵۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای توسعه استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، دکتر نوبخت گفت: در سفر قبلی برای توسعه این استان مستعد مقرر شد ۹۴۰ میلیارد تومان در سال‌های ۹۸ و ۹۹ برای پروژه‌های زیربنایی اختصاص یابد که از این رقم ۵۴۰ میلیارد تومان به استان پرداخت شد.

وی افزود: مابقی این اعتبارات تا پایان امسال به پروژه‌های زیربنایی و تقویت زیر ساخت های استان اختصاص خواهد یافت.

نوبخت گفت: در سفر قبل به خراسان جنوبی ۱۰ هزار واحد مسکونی بویژه در روستا‌ها پیش بینی شد که در کمتر از یک سال ۲ هزار واحد را تحویل دهیم و امروز در این سفر ۵ هزار واحد مسکونی دیگر که آماده بهره برداری است کلید آن تحویل قشر نیازمند خواهد شد.

وی افزود: همچنین برای ۵ هزار واحد دیگر که عمدتا برای افراد محروم شهر‌ها و یا مناطق شهری هستند کلنگ آن به زمین زده می‌شود و کار اجرایی آغاز می‌شود.

نوبخت گفت: برای توسعه استان و جهش تولید تعدادی طرح پیش بینی شده که در قالب تفاهمنامه‌ای در استان منعقد خواهد شد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور افزود: در خصوص پنل‌های خورشیدی هم ۷ هزار و ۵۰۰ واحد در نظر گرفته شده و علاوه بر آن ۵ هزار نفر دیگر از طریق تفاهمنامه مرتبط با صنایع دستی داریم که زمینه اشتغال ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر فرصت دیگر به استان اضافه می‌شود.

وی گفت: بر اساس گزارش استاندار خراسان جنوبی با توجه به اجرای طرح‌های زیزبنایی نرخ بیکاری استان به کمترین مقدار رسیده که امیدواریم با 10هزار و 500 فرصت شغلی جدید در استان بتوانیم خراسان جنوبی را به عنوان استان نمونه در کشور معرفی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز