خبرگزاری کار ایران

رونمایی از طرح شهید سلیمانی با هدف تقویت پایگاه های بسیج

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۶۰

سردار غیاثی گفت: بسیج بعنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می تواند در حوزه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی سپاه فجر،  آیین رونمایی از طرح شهید سلیمانی و تبیین سند انتظار بسیح و تجلیل از بسیجیان نمونه ناحیه بقیه ا... (عج) شیراز با حضور سردار سید هاشم غیاثی فرمانده سپاه فجر استان فارس برگزار شد. 

سردار غیاثی در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید والامقام نمونه و شاخصۀ ولایتمداری، بصیرت وانقلابی گری است و امروز بهترین الگوی جوانان بسیجی در موضوع سبک زندگی اسلامی و انقلابی شهید سپهبد سلیمانی است.

وی با بیان اینکه نام این گردهمایی به عنوان " هم عهدی سلیمانی ها " مزین شده است، گفت: جوانان بسیجی برای رفتار و عمل در تراز انقلاب اسلامی باید ابعاد مختلف شخصیت و سیره زندگی این شهید بزرگوار را شناخته و سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

فرمانده سپاه فجر با بیان اینکه پایگاه بسیج بستر تربیت، رشد و تعالی جوانان انقلابی است، گفت: بدون شک بسیج بعنوان مهم ترین و تاثیرگذارترین نهاد اجتماعی کشور می تواند در حوزه های مختلف مورد نیاز انقلاب اسلامی نقش آفرینی کند و حضور جوانان در این شجره طیبه یک دوره تربیتی و تجربه اندوزی برای  قبول مسئولیت های مهم در آینده است.

وی با بیان اینکه هدف اصلی طرح شهید سلیمانی تقویت پایگاه های مقاومت بسیج است، گفت: این طرح که بر مبنای مطالبات و اهداف سند انتظار بسیج تهیه شده است باید مورد توجه فرماندهان رده های مقاومت بسیج قرار گرفته و اگر در این زمینه موفق عمل شود به ارتقا شان، منزلت و تاثیرگذاری پایگاه های مقاومت بسیج در جامعه منجر خواهد شد.

سردار غیاثی افزود: ظرفیت و پتانسیل عظیم مساجد و پایگاه های مقاومت بسیج برای جذب و تربیت جوانان مومن انقلابی باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان امور جوانان قرار بگیرد.

فرمانده سپاه فجر با تجلیل از فعالیت های بسیجیان در عرصه های خدمت رسانی و مقابله با بیماری کرونا، گفت: بسیج و بسیجیان همانند گذشته در موضوع خدمت رسانی بخصوص مقابله با بیماری کرونا و تولید ملزومات بهداشتی و پزشکی و اهدای خون خوش درخشیدند و این عملکرد درخشان در کتاب افتخارات بسیج ثبت شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز