خبرگزاری کار ایران

پرداخت وام ۶میلیون تومانی به تاکسیرانان/ ثبت نام ۱۰۹۲۵ راننده واجد شرایط برای دریافت تسهیلات

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۳۵۶

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس از پرداخت تسهیلات ۶ میلیون تومانی به تاکسیرانان آسیب دیده از کرونا خبرداد.

به گزارش ایلنا به نقل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ سهراب مختاری عنوان کرد: فهرست رانندگان مشمول از طریق وزارت کشور به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تحویل داده شده است و متقاضیان می‌توانند با مراجعه با سایت کارا به نشانی: kara.mcls.gov.ir  و طی مراحل ثبت نام تکمیلی نسبت به دریافت این وام اقدام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس با اشاره به پیگیری های صورت گرفته و در راستای مصوبات ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد: با هدف حمایت از کسب و کارهای آسیب پذیر، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به تاکسیرانانی که تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات ۶ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.

وی با بیان اینکه تا کنون ۱۰۹۲۵ راننده واجد شرایط جهت دریافت تسهیلات ثبت نام کرده اند، عنوان کرد: از این تعداد پرونده ۷۱۴۴ نفر جهت بررسی به بانک ها معرفی شده است.

‌مختاری افزود: تاکسیرانانی مشمول این تسهیلات می‌شوند که دارای پروانه تاکسیرانی و بهره برداری معتبر باشند.

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس؛ با بیان اینکه در گام اول مقرر شده است به آن دسته از رانندگانی که دارای بیمه تأمین اجتماعی هستند تسهیلات پرداخت شود؛ خاطرنشان کرد: در گام دوم سایر رانندگان فعال و مورد تائید وزارت کشور نیز مشمول دریافت این تسهیلات خواهند شد.

 مختاری زمان پرداخت تسهیلات را از اواخر خرداد با نرخ سود ۱۲ درصد و ۲۴ ماهه با دوره تنفس ۳ ماهه بیان کرد.

وی یادآور شد: متقاضیان بابت کد کارگاه، می‌توانند کد شعبه‌ای را که بیمه شدند ثبت و بجای کد ملی کارفرما، کد ملی تاکسیران را وارد کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز