خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان چای کشور خبر داد:

طلب ۹۴ میلیارد تومانی چایکاران در چین اول/۴۰ درصد باقیمانده مطالبات چایکاران نیازمند تأمین اعتبار است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۸۵

رئیس سازمان چای کشور از پرداخت ۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان دیگر از مطالبات چایکاران شمالی خبر داد .

به گزارش ایلنا از لاهیجان،حبیب جهان ساز  از پرداخت ۴۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از مطالبات چای‌کاران شمالی خبر داد و اظهار کرد: با واریز این مبلغ ۱۴۶ میلیارد تومان معادل ۶۰ درصد از کل مطالبات چایکاران استان‌های شمالی پرداخت شد و ۹۴ میلیارد تومان دیگر نیز به‌محض تخصیص به‌موقع اعتبار پرداخت می‌شود.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات چای‌کاران در امسال نسبت به سال گذشته رشد داشته، افزود: در مدت مشابه سال گذشته ۷۷ میلیارد تومان معادل ۴۸ درصد مطالبات چای‌کاران پرداخت‌شده بود.

رئیس سازمان چای کشور با اعلام اینکه چای‌کاران گیلان و مازندران در چین بهاره امسال ۵۴ هزار تن برگ سبز به ارزش ۲۴۰ میلیارد تومان برداشت کردند، گفت: ۴۷ هزار و ۴۰ تن معادل ۸۷ درصد آن درجه‌یک و مابقی چای‌ها درجه ۲ بوده است.

جهان ساز با اشاره به تولید چای در کارخانجات چای‌سازی گیلان، بیان کرد: طی امسال بیش از ۱۲ هزار تن چای خشک نیز تاکنون در کارخانه‌های چای سازی گیلان و مازندران تولید شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز