خبرگزاری کار ایران

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان:

هرمزگان نیازمند اعمال محدودیت بیشتر برای خروج از وضعیت قرمز کرونا است

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۴۵

عضو مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس با اشاره به قرار گرفتن استان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونا، خواستار اعمال محدودیت‌های بیشتر برای کاهش شیوع این ویروس در استان شد.

به گزارش ایلنا، احمد مرادی با بیان اینکه اکنون هرمزگان در مسیر قرمز شدن وضعیت کرونا قرار گرفته است، تصریح کرد: مشخص نیست علت عدم اجرای محدودیت های بیشتر چیست.

نماینده مردم مردم بندرعباس، قشم، ابوموسی،حاجی‌آباد و خمیر در مجلس شورای اسلامی افزود: برای اعمال محدودیت‌های بیشتر در استان، با استاندار هرمزگان مذاکراتی صورت گرفته و قرار بر افزایش محدودسازی ها از این هفته است.

وی اظهار کرد: زمانی که به تازگی کرونا در استان هرمزگان شیوع پیدا کرد، وضعیت استان چندان رو به وخامت نرفته بود، محدودیت‌ها و رعایت پروتکلها بیشتر از امروز بود اما متأسفانه اکنون که هرمزگان در مسیر قرمز شدن قرار گرفته، علت عدم اعمال محدودیت‌ها مشخص نیست.

مرادی تأکید کرد: ضرورت دارد در برخی اماکن که پروتکل‌ها رعایت نمی شود یا محل اجتماع مردم است نیز در صورت عدم تمکین از قوانین برخورد جدی تری صورت گیرد.

عضو مجمع نمایندگان استان هرمزگان بیان کرد: جان و سلامت مردم باید اولویت اصلی و مبنای ما در تصمیم‌گیری‌ها باشد و سلامت مردم مسئله‌ای نیست که آن را شوخی گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز