خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آب و فاضلاب خراسان رضوی مطرح کرد:

3 مشکل اساسی ادارات آب و فاضلاب استان در خدمت رسانی به مردم

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۲۳۵

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان خراسان رضوی گفت: سه مشکل اساسی شامل کاهش منابع آبی، اعتبارات و هزینه‌ها سبب کندشدن خدمات رسانی در حوزه آب و فاضلاب در مناطق مختلف است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در تایباد، سیدابراهیم علوی در مراسم ادغام دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی تایباد به صورت ویدئو کنفرانس در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: کاهش منابع آبی مشکلات فراوانی در آبرسانی به مناطق مختلف روستایی و شهری در سراسر کشور بوجود آورده همچنین کاهش منابع اعتبارات ارائه خدمات در این حوزه را با نقصان روبرو کرده و تعرفه‌های اقتصادی به ویژه در حوزه روستایی سبب شده تا تصمیماتی جدید درخصوص یکپارچه کردن دو شرکت آب و فاضلاب شهری و روستایی شود.

وی افزود: در اسفندماه سال گذشته موضوع ادغام این 2 شرکت به خراسان رضوی ابلاغ شده و از ابتدای سال جاری تمامی ادارات آب و فاضلاب شهرستان‌های این استان یکپارچه شده و امروز تایباد به عنوان آخرین شرکت ادغام شد.

در ادامه فرماندار تایباد گفت: این شهرستان با 125 هزار نفر جمعیت دارای 25 هزار مشترک شهری و 12800 مشترک روستایی است که از خدمات این دو شرکت بهره‌مند می‌شوند.

محسن سیاح بیان کرد: آبرسانی به مناطق روستایی و دورافتاده در اولویت نظام اداری این شهرستان است و مدیران اجرایی در دو شرکت آبفا تمام تلاش خود را کرده‌اند تا بتوانند موانع را از سر راه بر دارند، ادغام این دو شرکت گام موثری در خدمات رسانی بهتر خواهد شد.

در انتهای این مراسم از زحمات نمازی و شادمهری مدیران آب و فاضلاب روستایی و شهری تایباد تقدیر شد و طی حکمی باباغیبی به عنوان سرپرست آبفای شهرستان منصوب شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز