خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بندرعباس در مجلس مطرح کرد:

اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی در استان هرمزگان / کمبود تخت‌های بیمارستانی و کیت تشخیص کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۴۶

نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در مجلس با بیان اینکه استان هرمزگان در وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است، گفت: به منظور کاهش تردد‌ها و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا برخی از محدودیت‌های اجتماعی مجددا به مدت یک هفته الی ۱۰ روز برقرار می‌شود.

به گزارش ایلنا، منصور آرامی نماینده مردم بندرعباس، قشم و ابوموسی در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در رابطه با وضعیت شیوع کرونا در استان هرمزگان، گفت: استان هرمزگان یکی از استانهایی است که در روزهای اخیر وضعیت قرمز کرونا قرار گرفته است. متاسفانه رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی و فاصله اجتماعی منجر به وخیم تر شدن شرایط و شیوع گسترده بیماری شده است.

کمبود تخت‌های بیمارستانی و کیت تشخیص کرونا در استان هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس،قشم و ابوموسی در مجلس به کمبود تخت‌های بیمارستانی و تجهیزات پزشکی در استان هرمزگان اشاره کرد و افزود: در روزهای اخیر با کمبود کیت تشخیص کرونا مواجه شدیم که به زودی به حد نیاز تامین خواهد شد. از طرفی امیدواریم در زمینه استفاده از بیماستان‌های نظامی در استان هرمزگان به ویژه بیمارستان خاتم الانبیا نیروی انتظامی در بندر عباس و بیمارستان صاحب الزمان سپاه باید کمک بیشتری صروت بگیرد تا کاملا در اختیار دانشگاه علوم پزشکی برای خدمات رسانی یکپارچه به بیماران کرونایی قرار بگیرند.

اعمال مجدد محدودیت‌های کرونایی در استان هرمزگان

وی ضمن درخواست از مردم استان هرمزگان برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی، خاطرنشان کرد: در جلسه اخیر ستاد ملی مبارزه با کرونا استان هرمزگان با حضور معاون کل وزارت بهداشت و استاندار مقرر شد، به منظور کاهش تردد‌ها و قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا برخی از محدودیت‌های اجتماعی مجددا به مدت یک هفته الی 10 روز برقرار شود. دستور این اقدام توسط استاندار هرمزگان صادر شده و امیدواریم در کاهش تردد‌ها موثر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز