خبرگزاری کار ایران

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندرعباس خبر داد:

تعطیلی خودجوش صنف طلا و جواهر بندرعباس برای مقابله با کرونا

asdasd
کد خبر : ۹۲۵۱۰۲

طلافروشان بندرعباس در اقدامی خودجوش و انسان دوستانه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا، در راستای ستاد پیشگیری از کرونای شهرستان واحدهای صنفی خود را از مورخ ٢٢ خردادماه به مدت یک هفته تعطیل کردند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، خلیل رمضان حلاج رئیس اتحادیه صنف طلاوجواهر بندرعباس، با بیان اینکه خوشبختانه اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس در پیشگیری از انتشار کرونا کارنامه درخشانی کسب کرده است، اظهار کرد: یکی از دلایل کسب موفقیت در این نتیجه خوب، همکاری و همیاری اعضای این اتحادیه بوده است.

وی افزود: اتحادیه طلا و جواهر شهرستان بندرعباس در روزهای آغازین شیوع ویروس کرونا نیز در حرکتی خودجوش فعالیت خود را متوقف ساخت و به عنوان نخستین صنف در هرمزگان به بسیج ملی مبارزه با کرونا پیوست.

رئیس اتحادیه صنف طلا و جواهر بندرعباس، با درخواست از کلیه اعضای تحت پوشش این اتحادیه برای مشارکت مجدد در تعطیلی واحدهای صنفی، تصریح کرد: به رغم توجه و همکاری اعضای محترم صنف طلا و جواهر و احتیاط‌ها و توصیه‌های انجام گرفته شاهد افزایش شیوع این بیماری خطرناک در استان هستیم.

رمضان حلاج ادامه داد: طبق هماهنگی‌های انجام شده در هیات مدیره اتحادیه طلا و جواهر بندرعباس برای حفظ سلامت اعضای صنف و خانواده آنها مقرر شد، کلیه واحدهای صنفی تحت پوشش این اتحادیه از صبح روز پنجشنبه ۲۲ تا جمعه ۳۰ خرداد ماه در همه رسته ها تعطیل باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز