خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه :

سرعت غیرمجاز جان میوه فروش کرمانشاهی را گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۹۴۳

رئیس‌پلیس راهنمایی و رانندگی استان از وقوع یک سانحه رانندگی منجر به فوت در شهر کرمانشاه خبر داد که به دنبال آن مرد میوه فروش جوانی به خاطر سرعت غیرمجاز یک دستگاه خودرو جان خود را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ "فضل الله شیری" اظهار داشت: این حادثه رانندگی حوالی ساعت 1:30 دقیقه بامداد امروز (چهارشنبه - 21 خرداد) در بلوار طاق بستان ابتدای خیابان دوم کارمندان رخ داد. 

وی ادامه داد: در این حادثه یک دستگاه خودروی سمند که راننده آن فردی 40 ساله بود با چرخ میوه فروشی کنار خیابان برخورد کرد که در نتیجه جوان 36 ساله میوه فروش به علت شدت جراحت وارده در دام جان سپرد. 

سرهنگ شیری تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده، ناتوانی راننده در کنترل وسیله نقلیه به علت سرعت غیرمجاز این حادثه مرگبار را رقم زده است. 

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: چند روز پیش هم یک دستگاه خودروی سواری پراید ساعت حوالی 5:30 دقیقه صبح در تقاطع امام حسین(ع) به علت سرعت زیاد به جدول لبه پل برخورد و راننده جان خود را از دست داد. 

وی با ابراز تاسف از وقوع این حادثه گفت: متاسفانه خیابان های کرمانشاه در ساعات انتهایی شب و ابتدایی بامداد برای برخی رانندگان تبدیل به محلی برای رانندگی با سرعت های جنون آمیز تبدیل شده است که نتیجه این بی مبالاتی گاهی اوقات منجر به حوادث غیرقابل جبرانی نظیر مرگ افراد می شود. 

سرهنگ شیری در پایان گفت: پلیس در صورت مشاهده چنین تخلفاتی قاطعانه با افراد برخورد و اجازه نمی‌دهد برخی‌ها جان دیگران را به خطر بیندازند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز