خبرگزاری کار ایران

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه:

۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در شهر کرمانشاه فعال است

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۸۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری کرمانشاه از فعالیت بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در سطح شهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محسن ارجمندی اظهار داشت: اصلی ترین دلیل حجم ترافیک در شهر کرمانشاه عدم امکان اجرای طرح محدوده  زوج و فرد در هسته مرکزی شهر و عدم استفاده شهروندان از ناوگان حمل و نقل عمومی به دلیل شرایط بیماری کرونا است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۳۰۰ هزار وسیله نقلیه در شهر کرمانشاه فعال است که به صورت صعودی به آن افزوده می‌شود و در کنار این افزایش خودرویی، فرهنگ ترافیک نامناسب نیز یکی از عوامل ایجاد ترافیک است.

وی در خصوص ساعات و معابر پرتردد و شهر کرمانشاه بیان داشت: با توجه به سفرهای درون شهری ساعات پیک ترافیک در بین بازه زمانی ۶ و ۳۰ الی ۷ و ۳۰  دقیقه صبح  ۱۱ و ۳۰ الهی ۱۲ و ۳۰ دقیقه ظهر  ۱۶ الهی ۱۸ عصر و بیشترین بار ترافیکی سطح شهر در بازه زمانی ۱۶ الی ۲۰ است و می توان از محدوده مرکزی شهر (بازار)- خیابان شریعتی- بلوار گلها (مسکن) محدوده بلوار نوبهار- تقاطع کارگر -میادین آزادی آزادگان و سپاه و  تقاطع شهید سلیمانی به عنوان معابر پرتردد و پرترافیک نام برد.

 وی با اشاره به تاثیر بیماری کرونا بر ترافیک در سال گذشته در شهر کرمانشاه گفت: در سال گذشته با شیوع بیماری کرونا میزان ترافیک و معابر سطح شهر بیش از ۴۰ درصد کاهش داشته است اما در حال حاضر میزان ترافیک با توجه به عدم استفاده از ناوگان عمومی حمل و نقل توسط شهروندان نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرده است.

 ارجمندی در پاسخ به وضعیت ترافیکی کارگاه های عمرانی فعال در سطح شهر گفت: در محیط های کارگاهی  سطح شهر نظیر تقاطع شهید سلیمانی و چهار راه بسیج با توجه به شرایطی که به وجود آمده با مدیریت ترافیک و ایجاد مسیر انحرافی وضعیت ترافیک به شرایط مطلوب نزدیک شده است.

وی در پایان گفت: بیشترین تخلف در معابر پر تردد سطح شهر کرمانشاه مشکل پارک دوبل و عدم رعایت سرعت مجاز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز