خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور :

کرونا تردد مسافرین نیشابوری را ٩٠ درصد کاهش داد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۷۸۹

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیشابور از کاهش ۹۰ درصدی تردد مسافرین در زمان شیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، مجید مفیدی‌فر در این خصوص گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا حدود ٩٠ درصد کاهش حمل و نقل مسافر را در نیشابور داشتیم که پس از رفع محدودیت‌ های تردد توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا این رقم کمتر شده است.

وی افزود: با رفع محدودیت تردد ناوگان حمل و نقل از ۲۰ فروردین تاکنون ۴۷۰ مسافر در قالب ۵۰ سفر درون استانی توسط اتوبوس، مینی بوس و سواری در ناوگان حمل و نقل مسافربری نیشابور جابجا شده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیشابور اظهار داشت: طی همین مدت ٣ هزار و ١٠٠ نفر مسافر نیز در قالب ۵۵۰ سفر برون استانی نیز از پایانه مسافربری نیشابور جابجا شده اند؛ همچنین تعداد ۷۲۰ راننده اتوبوس، مینی‌بوس و سواری دارای کارت هوشمند در شهرستان مجوز فعالیت دارند. 

مفیدی فر خاطرنشان کرد: هدایت و جابجایی مسافر در بخش حمل و نقل مسافربری نیشابور در قالب ۷ شرکت فعال انجام می شود که از این جمع ۶ شرکت اتوبوسی و مینی بوسی و یک شرکت سواری کرایه هستند که با رفع محدودیت تردد ناوگان حمل و نقل به طور کلی جابه جایی ۳ هزار و۵۷۰ نفر مسافر در نیشابور از طریق این شرکت های حمل و نقل درون و برون استانی انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز