خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار اعلام کرد:

گشت‌های مستمر جمع آوری متکدیان در مرکز شهر البرز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۳۵۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: مدیران دستگاه‌های ذیربط بر اساس قانون موظفند در راستای جمع آوری متکدیان و معتادین متجاهر و ساماندهی آنان اقدام کنند و اگر مدیری به هر دلیل، قادر به انجام وظیفه قانونی خود نیست، بهتر است کنار برود.

به گزارش ایلنا، نور محمد فردی در جلسه ستاد ساماندهی متکدیان اظهار داشت: بر اساس قانون و آیین نامه مصوب هیات وزیران تمام دستگاه‌های ذیربط موظفند بر اساس تکالیف قانونی خود در راستای جمع آوری و ساماندهی متکدیان و معتادین متجاهر اقدام کنند.

وی افزود: از طرفی مسئولیت و مدیریت مرکز آسیب دیدگان اجتماعی(اردوگاه) طبق قانون با فرمانداری شهرستان کرج است و باید هر چه زودتر مسئول اردوگاه تعیین و مشغول کار شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز تصریح کرد: در هر صورت شهرداری در مورد شناسایی و جمع آوری و تحویل افراد به مجتمع باید بر اساس قانون اقدام کرده و امکانات و تجهیزات اولیه مورد نیاز را تامین کنند. 

فردی گفت: تمامی دستگاه‌های ذیربط بر اساس ماده ۲ موظفند نمایندگان تام الاختیار خود را به مرکز مذبور  معرفی تا نسبت به وظایف دستگاه مربوط به خود همکاری لازم را داشته باشند.

وی افزود: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر بر اساس قانون و رعایت  پروتکل های بهداشتی و با بهره گیری از امکانات موجود و با همکاری سایر دستگاههای ذیربط در خصوص جمع آوری معتادین متجاهر برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

فردی تصریح کرد: در هر صورت چنانچه مدیری به هر دلیل قادر به انجام وظیفه قانونی خود نمی باشد بهتر است کنار برود در غیر اینصورت این امر قابل تحمل نیست.

معاون استاندار در ادامه گفت: دلیلی ندارد که بعضی ها در وظایف محموله و خدمت رسانی به  مردم قصور یا تقصیر داشته باشند و در مسئولیت فقط عنوان آن را یدک بکشند که این امر به هیچ وجه قابل قبول نیست.

فردی در پایان تاکید کرد: مدیر کل امور اجتماعی استانداری در راستای وظایف خود به طور مرتب امور را رصد و گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز