خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان خبر داد ؛

بیش از ۱۴۰ هزار نفر واجد شرایط شرکت در انتخابات مجمع هلال احمر

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۳۴

مدیر عامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به ثبت نام ۱۳۸ نفر در انتخابات مجامع این جمعیت، گفت: ۱۴۰ هزار و ۳۶ نفر از اعضا و داوطلبان واجد شرایط شرکت در این انتخابات هستند.

به گزارش ایلنا از رشت؛ سیاوش غلامی در نشست نمایندگان ستاد اجرایی انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به ثبت نام ۱۳۸ نفر در انتخابات مجامع این جمعیت، اظهار کرد: از این تعداد ۱۰۴ نفر نامزد شورای اجرایی و ۳۴ نفر نامزد بازرسی هستند.

غلامی با بیان اینکه ۱۴۰ هزار و ۳۶ نفر از اعضا و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان واجد شرایط شرکت در انتخابات مجامع هستند، افزود: این افراد باید به عنوان سرمایه‌های اجتماعی در انتخابات روز جمعه شرکت کرده و افراد اصلح را انتخاب کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به تعیین ۱۶ شعبه اصلی اخذ رأی در این استان، گفت: مرحله نخست پنجمین دوره انتخابات مجامع جمعیت هلال احمر بر اساس اعلام قبلی و اطلاع رسانی صورت گرفته در روز جمعه ۲۳ خرداد ماه در استان گیلان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا تمهیدات لازم در زمینه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در شعب اخذ رأی در نظر گرفته خواهد شد، ادامه داد: از مجریان برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها انتظار می‌رود با توجه جدی بودن این مورد در کنار سایر ضوابط برگزاری انتخابات تلاش کنند تا انتخاباتی سالم و مطلوب برگزار شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز