خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان :

اولیت آبفای اصفهان تامین پایدار آب شرب است/ ارائه خدمات تکمیلی به بازنشستگان آبفا

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۱۴

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان از ثبت غیر حضوری حق انشعاب آب و فاضلاب در کمتر از 24 ساعت برای شهروندان اصفهانی خبر داد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، هاشم امینی در پاسخ به برخی از درخواست های مردمی پیرامون حق انشعاب آب  بیان داشت: هم اکنون شرکت آبفا استان اصفهان از طریق سامانه ۱۵۲۲ به صورت غیر حضوری حق انشعابات آب و فاضلاب را در ۲۴ کاربری ثبت می‌کند و پس از طی مراحل قانونی به درخواست مشترکین پاسخ داده می شود.

وی با اشاره به درخواست برخی از افراد که خواهان تخفیف در دریافت خدمات شرکت آبفا استان اصفهان بودند، اظهار داشت: طبق قانون به مددجویانی که تحت پوشش کمیته امداد و سازمان بهزیستی هستند، با ارائه مدارک لازم در مواردی تخفیف داده می شود، اما برای مابقی مشترکان می‌توانیم با دریافت اقساطی بهای خدمات نهایت همکاری را داشته باشیم.

امینی با اشاره به تقاضای صنعتگران برای افزایش ظرفیت آب تخصیصی، خاطرنشان کرد:  اولویت و وظیفه نهایی شرکت های آب و فاضلاب تامین پایدار آب شرب و بهداشت مشترکان است.

وی عنوان کرد: فعالان صنعت آبفا در استان اصفهان نهایت تلاش خود را می کنند تا بتوانند خدمات پایدار را به آسان ترین شکل و در کوتاه ترین زمان ممکن دراختیار مردم قرار دهند، چرا که رضایت مردم هدف اصلی ماست.

مدیرعامل شرکت آبفا استان اصفهان گفت: مسئولان امر در شرکت آبفا استان اصفهان باید با برنامه‌ ریزی جامع و دقیق راهکارهای خدمات رسانی گسترده به بازنشستگان آبفا را فراهم کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز