خبرگزاری کار ایران

ثبت‌نام در آزمون استخدامی شرکت پتروشیمی جم تا ۳۰ خرداد

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۱۰۹

مسئول جذب و تامین نیروی انسانی پتروشیمی جم از ثبت‌نام در آزمون استخدامی جذب نیروی لیسانس و فوق‌لیسانس رشته‌های شیمی، مهندسی برق، مدیریت، حسابداری و مهندسی صنایع خبر داد.

«محمدتقی شفیعی» در تشریح این آگهی استخدام  به خبرنگار ایلنا در بوشهر گفت: شرکت پتروشیمی جم در نظر دارد بخشی از نیروی انسانی مورد نیاز خود را از بین دانش آموختگان مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد رشته‌های شیمی، مهندسی برق( گرایش قدرت، کنترل و الکترونیک)، مدیریت (صنعتی، دولتی، مالی - اداری)، حسابداری و مهندسی صنایع را از طریق آزمون کتبی، مصاحبه تخصصی، رفتاری و معاینات پزشکی مطابق با مقررات شرکت و در قالب قرارداد قانون کار و از طریق شرکت تامین نیروی انسانی جذب (استخدام) نماید.

وی افزود: داوطلبان می‌توانند برای ثبت نام واطلاع از شرایط عمومی واختصاصی، مهارت های مورد نیاز، شرایط معدل و برنامه زمان‌بندی ثبت‌نام حداکثر تا تاریخ ۳۰  خردادماه به سایت www.jpcomplex.ir  مراجعه کنند. 

شفیعی اظهار کرد: حداکثر سن برای مقطع لیسانس ۲۸ سال و برای مقطع فوق لیسانس ۳۰سال است.

وی تصریح کرد: طول مدت سربازی به سقف شرط سنی اضافه می‌گردد. مدت سابقه کار مرتبط با رشته با ارائه گواهی معتبر تا سقف 6 سال و به ازای هر سال سابقه کار مفید و مرتبط شش ماه به حداکثر سن اعلام شده اضافه خواهد شد. 

این مسئول افزود: با پیگیری‌های انجام شده ومطابق دستورالعمل‌های صادر شده، شهرستان‌های مهر، لامرد، پارسیان و استان بوشهر به عنوان بومی در این آزمون محسوب می‌شوند.

به گفته وی،  زمان دقیق برگزاری آزمون از طریق سایت پتروشیمی جم در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز