خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان خبر داد:

بیش از ۷۸ هزار کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه کردند

asdasd
کد خبر : ۹۲۴۰۱۲

رئیس‌جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به اینکه ۷۸ هزار و ۵۰۰ کشاورز گیلانی محصولات خود را بیمه کرده اند، گفت: شالیکاران سهم بیشتری دارند.

به گزارش ایلنا از رشت، علی درجانی با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۸ هزار و ۵۰۰ کشاورز در گیلان محصولات خود را بیمه کرده‌اند، گفت: از این تعداد حدود ۲۷ هزار و ۲۰۰ نفر از چایکاران، ۴۱ هزار و ۹۰۰ نفر از شالیکاران اقدام به بیمه کرده‌اند و بقیه، بیمه گذاران سایر محصولات کشاورزی را شامل می‌شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان افزود: صندوق بیمه محصولات کشاورزی گیلان در سال زارعی جدید ۳۳ نوع محصول شامل برنج، چای، دام‌های سنگین و سبک، انواع طیور، باغات گردو، کیوی، فندق، مرکبات و غیره را تحت پوشش قرار می‌دهد.

وی گفت: مهلت بیمه محصولات کشاورزی در سه محصول چای، برنج و مرکبات که پیش از این تا پایان اردیبهشت ماه بود تا پایان خرداد ماه امسال تمدید شده است از این رو کشاورزان تا فرصت اعلام شده سعی در بیمه محصولات خود کنند.

درجانی بیمه محصولات کشاورزی را کاملاً حمایتی دانست و افزود: این صندوق سالیانه چندین برابر حق بیمه‌ای که دریافت می‌کند به کشاورزان غرامت پرداخت می‌کند.

گفتنی است، سال گذشته ۲۹۵ میلیارد ریال غرامت بابت خسارت به بیمه گذاران محصولات کشاورزی در استان گیلان پرداخت شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز