خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی خبر داد:

اجرای غربالگری بینایی کودکان ۳ تا ۶ سال از اواسط تیرماه

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۹۰۴

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان یزد با اشاره به اجرای هر ساله برنامه پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان ۳ تا ۶ سال گفت: غربالگری بینایی ای کودکان در نیمه تیرماه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از یزد، ناصر صباغزادگان اظهار داشت: برنامه کشوری پیشگیری از تنبلی چشم و سایر اختلالات بینایی ویژه کودکان نیز هرساله در آبان ماه انجام می‌شد که امسال به دلیل شیوع کرونا و احتمال شدت یافتن دوباره آن در 6ماهه دوم سال زمان اجرای طرح به تیرماه تغییر یافته است.

وی افزود: غربالگری بینایی کودکان براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده از ۱۵ تیرماه آغاز می شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان یزد با اشاره به تعطیلی مهدهای کودک گفت: امسال طرح های غربالگری در پایگاههای دائم سنجش بینایی صورت می گیرد.

صباغزادگان درباره نحوه اجرای این طرح در ایام کرونا گفت: طرح‌های غربالگری پیشگیری از معلولیت‌ها با توجه به پروتکل‌های تدوین شده از سوی بهزیستی کشور اجرا می شود.

معاون توسعه پیشگیری بهزیستی استان یزد با اشاره به غربالگری شنوایی کودکان با توجه پروتکل‌های تدوین شده گفت: پروتکل غربالگری شنوایی از دو هفته پیش تهیه و فرایند آن دوباره آغاز شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز