خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد قزوین خبرداد:

معرفی مشاغل فرهنگی آسیب‌دیده از کرونا به صندوق کارآفرینی امید

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۵۸

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان قزوین از معرفی مشاغل و صنوف فرهنگی و هنری استان قزوین که به‌ واسطه کرونا آسیب‌ دیده اند به صندوق کارآفرینی امید برای بهره مندی از تسهیلات قرض‌الحسنه خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمدحسین اسماعیلی با اعلام این خبر گفت: این تسهیلات از محل اعتبارات هدفمندی و همچنین با همکاری صندوق کارآفرینی امید تأمین‌ شده است، که با مصوبه و تایید ستاد استانیِ مقابله با کرونا در قزوین این صنوف با هماهنگی و تایید اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین به استانداری و صندوق کارآفرینی امید معرفی و متناسب با میزان آسیب اقتصادی تسهیلات کم‌بهره بانکی دریافت می‌کنند.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی افراد نیازمند و آسیب‌دیده از بیماری کرونا در این حوزه را شناسایی و معرفی می کند.

اسماعیلی بیان کرد: برای حمایت از مشاغل فرهنگی و هنری و رسانه‌ایِ آسیب‌دیده به‌واسطه ویروس کرونا بسته‌های متعددی طراحی شده که به تدریج بین قشر فرهیخته توزیع می‌شود.

وی یادآورشد: صنوف فرهنگی و هنری و سینمایی از همان روزهای اولیه ی شیوع کرونا تعطیل شدند و برخی هنوز تعطیل هستند و از این رو خسارت زیادی متحمل شده اند که برآوردهای اولیه در استان قزوین این است که بیش از ۲۵۰ میلیارد ریال خسارت به بخش فرهنگ و هنر و رسانه وارد شده است.

این مسئول اضافه کرد: در این راستا تاکنون ۱۰۰ خبرنگار و فعال حوزه رسانه برای دریافت تسهیلات معرفی شده اند و بقیه نیز به تدریج معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز