خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز:

زمان انتظار برای سوار شدن مترو در تبریز به 13 دقیقه رسید

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۳۴

مدیرعامل شرکت بهره برداری قطار شهری تبریز گفت: زمان انتظار شهروندان برای سوارشدن به قطار شهری با 4 دقیقه کاهش از 17 دقیقه به 13 دقیقه کاهش یافت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهرام فرهخت در جمع خبرنگاران، افزود: در حال حاضر یک رام قطار به ناوگان قطار شهری تبریز اضافه شده است و چهار رام قطار به طور تمام وقت در خط اول فعال است که به طور متوسط ماهانه ۷ هزار نفر از شهروندان از خدمات قطارشهری تبریز استفاده می کنند که امیدواریم کاهش زمان در ترغیب استفاده بیشتر از این ناوگان ریلی درون شهری موثر باشد.

وی از کاهش قابل توجه مسافران متروی تبریز در طی ماه های اخیر خبر داد و اظهار داشت: همه گیری و شیوع ویروس کرونا تاثیر مستقیمی بر کاهش جابه جایی مسافران از طریق مترو داشته است به طوری که در ماه های پایانی سال گذشته بیش از ۳۰ هزار نفر از خدمات مترو بهره مند می شدند اما این روزها شاهد کاهش قابل توجه این آمار هستیم.

فرهخت  کاهش سرفاصله حرکت قطارها در خطوط مترو را نویدبخش افزایش خدمات رسانی به همشهریان دانست و ادامه داد: کاهش زمان انتظار ، بدون شک در تسهیل رفت و آمدهای بین شهری همشهریان تاثیرگذار خواهد بود.

به گفته وی خدمات رسانی مطلوب به شهروندان، دقت در نگهداری و تعمیر و تجهیز به موقع را طلب می کند که از این رو انتظار می‌رود متولیان امر این موضوع را در اولویت قرار دهند.

فرهخت افزود: لازم است تا بودجه های عمرانی برای شرکت بهره برداری مترو تبریز اختصاص یابد چرا که با وجود گذشت زمان برخی بخش ها نیازمند تعمیر و تخصیص اعتبار است.

وی در پایان تاکید کرد:تردد مسافران بدون ماسک و دستکش در متروی تبریز ممنوع بوده و همشهریان برای استفاده از خدمات مترو باید پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز