خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی مطرح کرد:

بخش عمده‌ای از پروژه‌های شهرداری تبریز در هفته دولت به بهره برداری می‌رسد/ ۴۵ درصد جمعیت استان در شهر تبریز ساکن هستند

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۳۲

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه ۴۵ درصد جمعیت استان در شهر تبریز ساکن هستند، گفت: تبریز آیینه تمام نمای استان است و پروژه‌های مهمی در رابطه با پارک‌های محله ای و توسعه فضای‌سبز توسط شهرداری این کلانشهر انجام می‌شود و ما با تمام توان در کنار شهرداری های مختلف استان و به خصوص شهرداری تبریز هستیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدرضا پورمحمدی روز در حاشیه بازدید مدیران شهری و استانی از پروژه‌های شهرداری تبریز، افزود: شهرداری تبریز قابلیت ها و توانمندی های بسیار بالایی دارد و یکی از مهمترین سازمان های مردمی شهر است که امیدواریم با همت و همراهی این مجموعه پروژه انتقال زندان مرکزی تبریز به خارج از شهر به زودی انجام شود.

استاندار آذربایجان شرقی در این بازدید همچنین اقدامات فوری شهرداری در اتمام و تکیمل پروژه های مقبره الشعرا و پارک دو کمال را خواستار شد.

پورمحمدی با بیان اینکه شهرداری تبریز متولی قسمتی از پروژه مقبره الشعرا است، اظهار داشت: با تلاش مجموعه شهرداری تبریز تا چند ماه آینده از ضلع شمالی به مقبره الشعرا دسترسی داده می شود تا گردشگران بتوانند در این مجموعه حضور پیدا کنند.

وی از اهتمام جدی شهرداری و شورای شهر تبریز برای تکمیل پروژه های عمرانی خبر داد و با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر تبریز و مدیران شهرداری برای اتمام پروژه های و حل مشکلات مردم جدیت دارند، افزود: این تلاش های مدیریت شهری تبریز در جهت توسعه فضاهای عمومی و خدماتی قابل تقدیر است.

پورمحمدی ابراز امیدواری کرد بخش عمده ای از پروژه های شهرداری تبریز در هفته دولت امسال به بهره برداری برسد.

وی ادامه داد: مجموعه شهرداری، استانداری و سایر دستگاه های اجرایی استان برای تکمیل پروژه های خود نیازمند همراهی و مشارکت سازمان های مختلف هستند زیرا که همه زیرساخت ها در اختیار شهرداری نیست و باید ادارات و نهادهای مختلف شهرداری را در راستای تکمیل پروژه ها یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز