خبرگزاری کار ایران

شهردار بندرعباس:

همواره پاسخگوی سئوالات اعضای شورا بوده‌ام/ پاسخگویی به سئوال‌ها زمان بیشتری نیاز دارد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۸۱۷

شهردار بندرعباس گفت: برخلاف آنچه درباره عدم پاسخگویی بنده مطرح می‌شود، همواره پاسخگوی سئوالات اعضای شورای شهر بوده و بعد از این نیز پاسخگو خواهم بود.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، عباس امینی‌زاده در یکصد و هفتاد و نهمین جلسه علنی شورای شهر اظهار کرد: به نظرم نظارت کامل بر فعالیت های شهرداری و شهردار، حق قانونی یک عضو شورا است.

وی خطاب به اعضای شورای شهر با بیان اینکه ما هم مثل شما شهروند و خدمتگذار مردم این شهر هستیم، افزود: اگر هویتی داریم، برگرفته از مردم است و ما قبل از مسئولیت، شهروند این شهر هستیم.

شهردار بندرعباس با بیان اینکه پاسخگویی کامل به ۱۰ سئوال مطرح شده، نیازمند زمان بیشتری است، تاکید کرد: این دفعه اول نیست که بحث سئوال و پاسخگویی مطرح می‌شود اما این بار، همه موضوعات مطرح شده نیازمند توضیحات تخصصی و مفصل است.

امینی‌زاده با اشاره به اینکه باید خدمات و کارهای صورت گرفته توسط شهرداری را نیز، مطرح کنیم، گفت: نباید فقط به دنبال بیان نقاط ضعف باشیم و از اقدامات صورت گرفته چشم پوشی کنیم.

این مقام مسئول در عین حال تاکید کرد: در فرآیند کارها، تلاش‌ها و زحماتی که انجام می‌شود، در طول زمان علی رغم تمام کارهای خوب، ممکن است مشکلات و ایراداتی در کار باشد.

شهردار بندرعباس با اشاره به اینکه باید بر اساس مقتضیات زمانی و شرایط جامعه حرکت کنیم، بیان کرد: برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در جهت توسعه و برای حل مشکلات بوده و نیاز است با همراهی همدیگر مشکلات را حل کنیم.

امینی‌زاده با تاکید بر اینکه همکاران ما در شهرداری بندرعباس طی این ایام از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌اند‌، ادامه داد: همه از وضعیت اقتصادی طی این سالها خبر دارند و تمام کشور درگیر تحریم بوده و همین مسئله رکود اقتصادی موجود در کشور را به دنبال داشته است.

وی با بیان اینکه طی ماههای اخیر نیز، شیوع بیماری ویروسی کرونا رکود اقتصادی بیشتری را متوجه جامعه کرده است، تاکید کرد: کاهش درآمد در حوزه‌های مختلف ناشی از تعطیلی کسب و کارها و بنگاههای اقتصادی، مشکلات زیادی برای شهرداری‌ها به دنبال داشته است.

شهردار بندرعباس با اظهار اینکه اگر مولفه مالی برای انجام هر مسئله‌ای تامین نشود، ادامه فعالیت‌ها با رکود مواجه می‌شود، بیان کرد: بسته به میزان درآمدهای مردم، درآمد شهرداری نیز افزایش با کاهش می‌یابد.

اضافه می‌شود، شهردار بندرعباس در ادامه این نشست به ۱۰ سئوال مطرح شده از سوی دو عضو شورای شهر، پاسخ داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز