خبرگزاری کار ایران

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس به مناسبت درگذشت سید علی‌اکبر موسوی

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۷۲۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس با صدور پیامی درگذشت سید علی‌اکبر موسوی، مدیرگروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و رئیس اسبق اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان لامرد را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار ایلنا از لامرد، صابر سهرابی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در پی درگذشت این مسئول ، گفت: مرحوم سید علی‌اکبر موسوی، از جانبازان و یادگارن دوران دفاع مقدس بود، که در سال‌های پس از جنگ، در عرصه فرهنگی مبارزه کرد و فعالیت‌های فرهنگی وی در استان فارس به ویژه در شهرستان لامرد و اداره کل بر کسی پوشیده نیست.

سهرابی ادامه داد: فقدان این عزیز از دست رفته بر ما و همه فرهنگ‌وران و هنرمندان به ویژه در شهرستان لامرد، ضایعه‌ای بس ناگوار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس بیان داشت: در این سال‌های پایانی، وی در امور ایثارگران و امور شهرستان این اداره کل خدمات قابل توجهی داشت که در  تاریخ فرهنگ فارس ثبت خواهد بود.

مرحوم سید علی‌اکبر موسوی، از جانبازان دوران دفاع مقدس بود که پس از پایان دوران دفاع مقدس به عرصه فرهنگی وارد شد و سال‌ها ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لامرد و فیروزآباد را بر دوش داشت. همچنین معاونت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیراز، مدیر مجموعه فرهنگی هنری حافظ، کارشناس مسئول امور مراکز و انجمن‌های فرهنگی، هنری و ادبی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مشاور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس در امور ایثارگران، مشاور مدیرکل و مسئول امور شهرستان‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس و رئیس گروه امور اداری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس را در کارنامه خود داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز