خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل میراث فرهنگی گیلان خبر داد:

احداث 5 هتل جدید در گیلان/ اعلام موافقت اصولی با ساخت دو اسکله تفریحی و یک پارک آبی جدید در گیلان

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۷۲۲

معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان از اعلام موافقت اصولی برای ایجاد 16 واحد اقامتی و تفریحی جدید در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از رشت، رضا حسن‌پور معاون سرمایه‌گذاری اداره‌کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان با اعلام این خبر گفت: در این جلسه ۱۷ طرح متقاضی سرمایه‌گذاری و ایجاد تأسیسات گردشگری مورد بررسی دقیق کارشناسی قرار گرفت که با اجرای ۱۶ طرح گردشگری و سرمایه‌گذاری موافقت شد.

وی افزود: این طرح‌ها شامل یک هتل پنج ستاره، سه هتل سه ستاره، یک هتل دو ستاره، پنج واحد مجتمع گردشگری، یک واحد مجتمع تفریحی‌اقامتی و پذیرایی (پارک آبی)، دو واحد اسکله تفریحی، یک واحد سفره‌خانه سنتی، یک واحد اقامتگاه سنتی و یک واحد هتل‌آپارتمان است.

حسن‌پور عنوان کرد: توسعه زیرساخت‌های گردشگری از اولویت‌های اداره‌کل استان است، در سال گذشته تعداد ۱۰۰ موافقت اصولی به‌منظور احداث و اجرای پروژه‌های گردشگری همچون واحدهای بوم‌گردی، هتل، هتل‌آپارتمان، مجتمع‌های گردشگری، سفره خانه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها و مراکز تفریحی و گردشگری صادر شده است که این پروژه‌ها در حال اجرا هستند.

وی با اشاره به اینکه با برگزاری جلسات مستمر و پیگیری امور سرمایه‌گذاران روند صدور مجوز ساخت تأسیسات گردشگری در استان تسریع خواهد شد، افزود: با صدور موافقت‌های اصولی مزبور تعداد موافقت‌های اصولی صادر شده در سال ۹۹ به ۲۳ واحد رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز