خبرگزاری کار ایران

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان مطرح کرد:

رایزنی اقتصادی مدیران شهری اصفهان برای تکمیل پروژه‌های عمرانی/ مشارکت سازمان برنامه و بودجه در پروژه‌های عمرانی اصفهان

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۹۸

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان گفت: معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه از پروژه های عمرانی شهرداری اصفهان بازدید و از اینکه اصفهان در این شرایط اقتصادی از نظر عمرانی زنده و پویاست، ابراز رضایت کرد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، ایرج مظفر ادامه داد: در سفر پورمحمدی، معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور به اصفهان و بازدید از پروژه های عمرانی، مدیران شهری اصفهان طی نشستی برای تکمیل پروژه های عمرانی شهر درخواست ها و پیشنهادات خود را به سازمان برنامه و بودجه ارائه دادند.     

وی اظهار کرد: به اتفاق معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور، معاون عمرانی استاندار اصفهان، شهردار، معاونان شهرداری، رئیس شورای شهر، رئیس کمیسیون عمران شورای شهر و ... از طرح های شهرداری و سازمان راه و شهرسازی اصفهان بازدید شد.  

وی ادامه داد: بازدید از تقاطع غیرهمسطح آفتاب، بازدید از پروژه های رینگ چهارم در مناطق 10، 14 و 15، بلوار فرزانگان، ایستگاه عمان سامانی که یکی از ایستگاه های در حال ساخت خط دو قطار شهری اصفهان است، مجموعه پل‌ها و تقاطع‌های غیرهمسطح سردار سلیمانی و سالن اجلاس سران از جمله پروژه هایی بود که مورد بازدید معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه کشور قرار گرفت.  

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان افزود: معاون هماهنگی سازمان برنامه و بودجه در این بازدید با توجه به فعالیت هایی که در شهرداری اصفهان در همه جبهه ها در حال انجام است، ابراز خرسندی کرده و از اینکه اصفهان در این شرایط اقتصادی از نظر عمرانی زنده و پویاست، ابراز رضایت کرد.    

وی تصریح کرد: بعد از این بازدید جلسه ای با حضور استاندار اصفهان برای بررسی درخواست مدیران اصفهانی در خصوص ادامه اجرای پروژه های شهری برگزار شد و شهرداری اصفهان پیشنهادات و درخواست های خود برای تامین اعتبار پروژه حلقه حفاظتی، پیگیری تعهدات دولت برای ساخت سالن اجلاس و ... را مطرح کرد. 

مظفر با بیان اینکه در این جلسه همچنین درخواست هایی مبنی بر اختصاص اوراق مشارکت برای بازسازی اتوبوس های شهری و اجرای طرح قطار شهری از سوی شهرداری مطرح شد، گفت: امیدواریم با تحقق این درخواست ها، مسیری که در خصوص پروژه های عمرانی شهر آغاز شده همچنان با قوت ادامه یابد.  

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز