خبرگزاری کار ایران

صبح امروز رخ داد؛

تصادف زنجیره‌ای خودروهای سنگین در بزرگراه شهید کلانتری مشهد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۶۵۰

مدیر منطقه سوم عملیات آتش‌نشانی مشهد از تصادف زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سنگین در بزرگراه شهید کلانتری مشهد و نجات یک راننده محبوس شده خبر داد.

به گزارش ایلنا از مشهد، آتشپاد دوم علیرضا معلم با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وقوع تصادف رانندگی ستاد فرماندهی بلافاصله گروه نجات و اطفاء حریق ایستگاه شماره ۹ را به محل حادثه در بزرگراه شهید کلانتری مشهد اعزام کرد. با حضور نجاتگران و آتش نشانان در محل مشخص شد، برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودروی سنگین شامل مینی بوس، تریلی کفی و یک دستگاه کامیونت ایسوزو منجر به محبوس شدن و مجروح شدن راننده یکی از این خودروها شده است.

وی ادامه داد: امدادگران آتش‌نشانی با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی ضمن  برش بدنه خودرو، فرد محبوس شده را از درون خودرو (کامیونت ایسوز) رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل تکنسین‌های اورژانس 115 حاضر در محل دادند.

معلم ضمن اشاره به ‌اینکه علت دقیق این سانحه رانندگی توسط عوامل پلیس راهور در دست بررسی است، افزود : ایمن‌سازی کامل محل و رفع نشت سوخت خودروهای حادثه دیده توسط آتش‌نشانان و نجاتگران صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز