خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای استان خبرداد:

آغاز اجرای طرح ارتقاء کیفیت راهداری در هرمزگان/ رضایت مردم از کیفیت راه‌ها هدف طرح

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۲۷

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان از اجرای طرحی جهت ارتقای کیفیت راهداری خبر داد.

به‌گزارش ایلنا از بندرعباس، یوسف عابدینی گفت: با اجرای این طرح، نواقص و مشکلات جاده‌ای به صورت روزانه از طریق گشت‌های راهداری و ترابری در اختیار روسای ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌ها قرار می‌گیرد و همکاران ما در ادارات شهرستان‌ها ضمن پایش و ارزیابی اطلاعات جمع آوری شده نسبت به رفع موارد مشاهده و ثبت شده تا حصول نتیجه اقدام خواهند کرد.

وی تاکید کرد: حضور راهداران با تجهیزات اولیه و لباس فرم باعث می‌شود فعالیت های فردی و گروهی با هدف و برنامه مشخص انجام شود و رعایت این موضوع افزایش کیفیت ارائه خدمات را به دنبال خواهد داشت.

این مقام مسئول با اشاره به دستاوردهای طرح واکنش سریع که با اهتمام جدی و به صورت ویژه در راه های شریانی در حال انجام است، افزود: افزایش سرمایه اجتماعی، اعتماد عمومی مردم و کاربران جاده ای از مزایای این طرح است که کم کردن فاصله ارتباطی با مردم از طریق شماره 141 را در پی داشته است و موجب شده است نقایص موجود با سرعت بیشتری شناسایی و در کمترین زمان ممکن نسبت به اصلاح آنها اقدام شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تصریح کرد: با اجرای طرح ارتقای کیفیت راهداری، ارتقای کیفیت منظر و سیمای راه‌ها به صورت ویژه در دستورکار قرار خواهد گرفت و با پاکسازی و نظافت حریم راه‌ها و حذف و جایگزینی المان های زائد در راه‌های شریانی، موجب زیبا سازی بصری راه می شود و افزایش نشاط عمومی و همچنین افزایش رضایتمندی مردم را به دنبال خواهد داشت.

وی مطرح کرد: بازرسی پل ها، آبروها و تنقیه یا تنظیم بستر آنها به صورت ویژه مد نظر است و این اقدام در دراز مدت منجر به افزایش عمر راه و ابنیه فنی می شود و می تواند در کاهش صدمات ناشی از سیل و همچنین کاهش ضرر و زیان به منابع عمومی موثر باشد.

عابدینی در پایان هدف از اجرای این طرح را رضایت مردم از کیفیت راه‌ها بیان کرد و گفت: تمام تلاش ما و همکارانمان در مجموعه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان این است که با حرکت جهادی و افزایش کیفیت نسبت به گذشته، خدماتی مطلوب تر و به مردم شریف هرمزگان ارائه دهیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز