خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی خبر داد:

بهره مندی تمامی روستاهای آذربایجان شرقی از گاز

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۰۴

مدیرعامل شرکت گاز استان آذربایجان شرقی با اعلام اینکه هم اکنون ۱۰۰ درصد خانوار شهری و ۹۶.۶۷ درصد خانوارهای روستایی استان از گاز طبیعی بهره مند هستند، گفت: در آستانه اتمام گازرسانی به روستاها قرار داریم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیّدرضا رهنمای توحیدی با اعلام این خبر اعلام کرد: با احتساب پروژه های در دست اجرا و آماده انتخاب پیمانکار این شرکت (جمعا به تعداد ۳۰۶ روستا با ۸۵۹۰ خانوار)، تمامی روستاهای مشمول گازرسانی استان به مدار مصرف گاز طبیعی متصل خواهند شد و درصد بهره مندی روستایی استان به ۹۹.۲۵ درصد خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: سال گذشته با اجرای ۱۰۴۱  کیلومتر شبکه گاز و نصب ۱۳۲۵۸ انشعاب، ۱۵۰ روستای استان گازدار شده و ۶۱۸۸ خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شده اند.

توحیدی به تأمین گاز بخش‌های تولیدی و صنعتی اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۲۵۸ واحد تولیدی و صنعتی استان به شبکه گاز متصل شده است. 

وی با اشاره به اولویت گازرسانی در استان اظهار داشت: در کنار اتمام گازرسانی به بخش های خانگی، مهمترین اولویت اجرایی شرکت جلوگیری از هدرفت گاز، حفظ و نگهداری تأسیسات گازرسانی و انتقال گاز به بخش های زیرساختی اعم از بخش صنعت و تولید به عنوان موتور محرکه اقتصاد می باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز