خبرگزاری کار ایران

پزشکیان در بازدید از پروژه سهند - تبریز مطرح کرد:

در دو سال گذشته به اندازه ۱۰ سال کار عمرانی در آزادراه "تبریز-"سهند" انجام شده است/ آزادراه در هفته دولت افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۳۰۳

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی با قدردانی از پیگیری ویژه استاندار آذربایجان شرقی نسبت به پروژه بزرگراه تبریز - سهند ، اظهار داشت: در ۲ سال گذشته به اندازه ۱۰ سال در این پروژه کار شده و پیمانکار پروژه نیز با تلاش شبانه‌روزی، بسیاری از ناممکن‌ها را ممکن کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مسعود پزشکیان در بازدید از پروژه آزاد راه تبریز- سهند با اشاره به پیشرفت‌های این عملیات اظهار کرد: در یک ونیم سال گذشته به اندازه ۱۰ سال کار عمرانی در این پروژه صورت گرفته است.

وی ادامه داد: همکاری مجموعه استانداری، سرمایه گذاران، مدیرعامل شرکت عمران سهند و پیگیری‌های ما در پیشبرد این پروژه مفید بوده است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو با بیان اینکه اقدامات صورت گرفته در مدت زمان کوتاه غیر قابل باور بود، گفت: براساس اعلام پیمانکار تا یک ماه دیگر رفت آمد از پروژه انجام خواهد شد و نهایتا تا هفته دولت این پروژه به صورت کامل افتتاح می شود.

پزشکیان در ادامه افزود: با تلاش های استاندار و پیگیری ها وام ۶۰ میلیارد تومانی پیمانکار تخصیص یافته و تنها ۳ میلیارد تومان از تعهدات دولت باقی مانده است.

محمد رضا پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی‌ نیز در حاشیه این بازدید با اشاره به مشکلاتی که ویروس کرونا برای اجرای پروژه در دو ماه نخست سال به وجود آورده بود، گفت: طبیعتا اگر این بیماری شیوع پیدا نمی‌کرد اینک شاهد افتتاح آزاد راه تبریز- سهند بودیم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به پیشرفت‌های انجام گرفته در اجرای این پروژه گفت: کار‌های ابنیه تمام شده و تنها روسازی و آسفالت باقی مانده که به زودی آنها نیز تکمیل خواهد شد.

گفتنی است استاندارآذربایجان شرقی، دادستان عمومی و انقلاب اسلامی استان، فرماندار اسکو و امام جمعه شهر جدید سهند از روند اجرای پروژه آزاد راه تبریز- سهند بازدید کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز