خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره دامپزشکی سنقروکلیایی خبر داد:

کشف و امحای 30 کیلوگرم ماهی منجمد غیربهداشتی در سنقروکلیایی

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۲۸۵

رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی از کشف 30 کیلوگرم ماهی منجمد غیربهداشتی و معدوم سازی بهداشتی آن توسط کارشناسان دامپزشکی در این شهرستان خبر داد.

به گزاش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ایمانی  سنجر از بازرسی‌های دوره‌ای و مستمر از مراکز فرآورده‌های خام دامی سنقروکلیایی و کشف ۳۰ کیلوگرم ماهی قزل‌آلا غیربهداشتی در این شهرستان خبر داد.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی تصریح کرد: این مقدار ماهی قزل‌آلا توسط فروشنده به صورت دستی، کاملا غیر بهداشتی و بدون خالی کردن محتویات شکم ماهی‌ها اقدام به فریز کردن آنها در یخچال مغازه کرده بود، که با هشیاری و رصد کارشناسان دامپزشکی سریعا ضبط و معدوم سازی شد.

 وی با اشاره به اینکه متخلفان عرضه کالاهای غیربهداشتی به مراجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: فروشندگان ماهی حق هیچگونه فریز کردن دستی در داخل مغازه را ندارند.

 این مسئول خاطرنشان کرد: از همشهریان فهیم استان خواهشمندم هرگز ماهی قزل‌آلا یخ زده (فریز شده) را بدون بسته بندی، برچسب تاریخ تولید و مصرف معتبر و حاوی محتویات شکم خریداری نکنند و ماهی را فقط به صورت تازه و سالم تهیه کنند.

 ایمانی سنجر از عموم شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف بهداشتی مراتب را به شماره 08348422352 دامپزشکی این شهرستان گزارش دهند.

 رئیس اداره دامپزشکی شهرستان سنقروکلیایی به اجرای گشت های بازرسی از امکان بهداشتی، دامپروری ها، کشتارگاه ها و... در این شهرستان اشاره و اظهار داشت: مردم می‌توانند هرگونه مشکلات و تخلفات بهداشتی را با شماره تماس 1512 و پل ارتباطی سامانه پیامکی 100010001512 اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه در میان بگذارند تا رسیدگی به آن در اسرع وقت انجام شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز