خبرگزاری کار ایران

معاون بهزیستی استان خبر داد:

بنیامین؛ کودک آزار دیده مشهدی به پدرش تحویل داده شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۹۶

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی گفت: بنیامین، کودک مشهدی که توسط مادرش مورد آزار قرار می‌گرفت، تحویل پدر شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، غلامحسین حقدادی در این خصوص افزود: پس از بازداشت این مادر توسط پلیس و بر اساس تحقیقات پلیس و سایر گزارش‌های مرتبط با این پرونده، برای بهزیستی مسجل شد که او مادر واقعی این کودک است و تحت فشار، تهدید و ارعاب مجبور به آزار رساندن به فرزند خود شده است.

وی ادامه داد: از صبح امروز این کودک به صورت رسمی تحویل پدر شد و در نزد پدر خود نگهداری می‌شود و جای هیچ نگرانی از این بابت نیست.

معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی درخصوص تصمیم مراجع قضایی در خصوص صلاحیت مادر و پدر برای نگهداری این کودک اظهارداشت: گزارش کارشناسی تهیه و تحویل مقامات قضایی شده و هم اکنون حکم دستگاه قضایی را برای تعیین سرپرستی نیاز داریم.

حقدادی افزود: اگر برای مرجع قضایی محرز شود که خانواده بنیامین صلاحیت نگهداری از او را ندارند وی را به مراکز نگهداری از کودکان بدسرپرست معرفی می‌کنیم که البته در خصوص این پرونده احتمال این اتفاق کم است زیرا مادر تحت فشار و اخاذی مجبور به چنین رفتاری شده است که البته باید محرز شود.

وی ادامه داد: تاکنون امکان انجام مصاحبه عمیق روانشناختی با مادر این کودک فراهم نشده است و کودک آزاردیده نیز به دلیل تنش‌هایی که به او وارد شده وضعیت شکننده‌ای دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز