خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه مطرح کرد :

هیچ غفلتی در مراقبت از سلامت مردم پذیرفته نیست

asdasd
کد خبر : ۹۲۳۰۱۶

استاندار کرمانشاه در ستاد استانی مقابله با کرونا خطاب به فرمانداران واعضای ستاد با توجه به وضعیت کنونی استان ،هیچ غفلتی در مراقبت از سلامت مردم پذیرفته نیست .

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، هوشنگ باروند استاندار کرمانشاه در نشست ستاد استانی مدیریت ومقابله با کرونا گفت :نظارت براجرای صحیح پروتکل های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم تشدید می شود .

وی افزود : مشارکت مردم و رعایت توصیه های بهداشتی برای کنترول و مهار بیماری کرونا ضروری است .

 استاندار کرمانشاه تصریح کرد : تمام نقاط استان تحت رصد دقیق باشد ،هرجا علامت نگران کننده ‌ای دیده شد باید نسخه ویژه آن در اسرع وقت آماده واجرا شود .

بازوند افزود : اگر مسائلی مانند عدم استفاده فروشندگان و عرضه کنندگان کالا از ماسک کمرنگ شدن تبلیغات وآگاهی بخشی ،فعالیت تالارها وبرخی بازارها یا در شرایط فعلی،نگران کننده تشخیص داده می شود بدون هیچ ملاحظه‌ای باید برای برطرف شدن این نگرانی ها اقدام دقیق و عاجل به عمل آید .

این مقام مسئول اظهار کرد : اجبار شدن استفاده از ماسک توسط فروشندگان مغازه ها راه اندازی مجدد ویژه نامه استودیو سلامت توسط صدا وسیما ، صدور هشدارها واعلان عمومی وضعیت قرمز توسط شهرداریها وهلال احمر ،بسته ماندن تالارها تا اطلاع ثانوی ، اجرای دقیق فاصله گذاری در بازارها دستفروشی توسط شهرداری ها وجلوگیری از برگزاری مجالس پرتراکم ختم وازدحام در آرامستانها از جمله اقدامات عاجلی است که هم باید اجرا وهم اجرای دقیق آن نظارت شود .

هوشنگ بازوند اعلام کرد: آموزش وپرورش هم تعداد حوزه‌های امتحانات نهایی را افزایش دهد که دانش آموزان با فاصله اجتماعی مناسب در آزمون حضور یابند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز