خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج:

۱۱ دستگاه خودرو به ناوگان سازمان آتش‌نشانی شهرداری کرج اضافه شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۴۳

مراسم رونمایی از یازده خودروی سبک و سنگین سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج با حضور استاندار البرز و مسئولان مدیریت شهری کرج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، علی کمالی زاده شهردار کرج امروز در مراسم رونمایی از خودروهای سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی که با حضور استاندار البرز و جمعی از مسئولان مدیریت شهری کرج برگزار شد، عنوان کرد: یکی از وظایف شهرداری تامین ایمنی شهر و شهروندان است و در این راستا تجهیز ماشین آلات خدمات آتش نشانی انجام شد.

وی با اشاره به اینکه درصدد ایجاد شهری ایمن و تاب آور برای شهروندان هستیم، افزود: اضافه شدن ۱۱ دستگاه خودروی سبک و سنگین، جزو اولین خودروهای ایمنی است که طی ۸ سال گذشته به تجهیزات سازمان افزوده می شود.

کمالی زاده تصریح کرد: سازمان آتش نشانی شهرداری کرج مختص به این کلانشهر است اما کل استان البرز را پوشش می دهد.

کمبودها را جبران می کنیم 

اکبر سلیم نژاد، رئیس شورای شهر کرج در ادامه این مراسم با عنوان اینکه وظیفه ما خدمت به شهر و شهروندان است، گفت: برای هر ۲۵۰۰ نفر در کلانشهر کرج باید یک آتش نشان داشته باشیم که باید برای رسیدن به استانداردها کمبودها را جبران کنیم.

وی افزود: برای تامین بهتر ایمنی نیازمند ساخت ۴ ایستگاه آتش نشانی دیگر در کرج هستیم.

رئیس شورای شهر کرج ادامه داد: در شورای پنجم تعداد ایستگاه های آتش نشانی کرج ۲۳ درصد رشد داشته است.

به استانداردها نزدیک شده ایم

محمد یساولی رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در این مراسم، عنوان کرد: خریداری خودروهای جدید به منظور تامین ایمنی و رفع دغدغه شهروندان انجام گرفته است.

وی افزود: سال گذشته سه ایستگاه آتش نشانی در کرج به بهره برداری رسید و با افتتاح دو ایستگاه آتش نشانی دیگر تا ۲ ماه آینده، تعداد ایستگاه های این کلانشهر به ۳۱ می رسد.

این مسئول گفت: در حوزه تجهیزات ۸۵ درصد به استانداردها نزدیک شده ایم و در این راستا از حمایت های اعضای شورا و شهردار قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز