خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

پلمب ٢۶ واحد صنفی متخلف طی ۴٨ ساعت گذشته در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۹۰۱

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از پلمب ٢۶ واحد صنفی متخلف ظرف ۴٨ ساعت گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و همچنین اجرای مصوبات ستاد مقابله با کرونا شهرستان نیشابور طرح بازدید و نظارت واحدهای صنفی متخلف به صورت مستمر در سطح شهرستان در حال اجرا است.

وی در ادامه افزود: در اجرای این طرح ماموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی با همکاری ماموران اداره صنعت، معدن و تجارت، شبکه بهداشت و درمان و اتاق اصناف به صورت روزانه از واحدهای شهرستان نیشابور بازدید می کنند. 

این مقام انتظامی با اشاره به بازدید از ١٠٧ واحد صنفی ظرف ۴٨ ساعت گذشته در سطح شهرستان، اظهار داشت: در این خصوص به تعداد ٣١ واحد صنفی متخلف به دلیل بی توجهی به هشدارها و عدم رعایت دستورالعمل های صادر شده تذکر، تعداد ١٨ مورد تعهد اخذ، ١١ مورد اخطار پلمب صادر و ٢۶ واحد صنفی به دلیل عدم توجه به تذکر و اخطارهای داده شده پلمب شدند.

سرهنگ دهقانپور ضمن تشکر از همکاری خوب شهروندان خصوصا اصناف و بازاریان با پلیس اعلام کرد: برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس از صنوف به صورت مداوم ادامه داشته و در این راستا از عموم شهروندان درخواست داریم در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق مرکز فوریت های ١١٠ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز