خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف شهرستان قزوین خبرداد؛

معرفی صنوف آسیب دیده قزوین برای دریافت تسهیلات حمایتی

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۸۹۸

رئیس اتاق اصناف شهرستان قزوین از معرفی مشاغل و اصناف قزوین برای دریافت تسهیلات حمایتی به دستگاه‌ مربوط به دلیل آسیب ناشی از شیوع ویروس کرونا خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، محمد فرج زاده‌ها با اعلام این خبر اظهار کرد: بسیاری از اصناف استان از ابتدای شیوع کرونا همکاری بسیار خوبی با ستاد مقابله با کرونا داشتند و به صورت خودجوش برای تعطیلی مشاغل و مراکز کسب و کار خود اقدام کردند.

رئیس اتاق اصناف شهرستان قزوین اضافه کرد: با توجه به همکاری خوب اصناف قزوین در قطع زنجیره انتقال کرونا همه صاحبان واحدهای کسب و کار صنفی آسیب دیده از بیماری کرونا که دارای لیست بیمه کارفرمایی یا خویش فرما بودند، می‌توانستند با مراجعه به سامانه کارا به نشانی https://kara.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام دریافت تسهیلات اقدام کنند.

فرج زاده ها یادآور شد: تاکنون تعداد قابل توجهی از اصناف واجد شرایط استان برای دریافت تسهیلات حمایتی ثبت نام کرده و به دستگاه‌های مربوط معرفی شده‌اند و منتظر اعلام دستگاه‌های اجرایی استان برای انجام مراحل بعدی دریافت این تسهیلات هستند.

وی با اشاره به افزایش مجدد شمار مبتلایان به ویروس کرونا در استان، افزود: اتاق اصناف استان تابع تصمیمات و دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی ستاد استانی و ملی مقابله با کرونا است و همکاری لازم را برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد داشت.

این مسئول ابراز کرد: امیدواریم مسوولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی استان نیز با توجه به همکاری بسیار خوب اصناف در کنترل و مهار کرونا وضعیت اقتصادی آنها را درک کرده و با تخصیص تسهیلات ویژه گام جدی برای حمایت از اصناف استان بردارند.

استان قزوین ۱۰۱ اتحادیه و حدود ۳۸ هزار و ۵۰۰ واحد صنفی و شهرستان قزوین ۴۸ اتحادیه و ۱۹ هزار واحد صنفی دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز