خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی نیشابور خبر داد:

سارق موتورسیکلت های نیشابور دستگیر شد/اعتراف سارق به ١٠ فقره سرقت

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۸۸۱

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور از شناسایی و دستگیری سارق متهم به ١٠ فقره سرقت موتور سیکلت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا از نیشابور، سرهنگ حسین دهقانپور در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح روستاهای بخش مرکزی شهرستان نیشابور، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: کارآگاهان دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی در بررسی های اولیه میدانی متوجه شدند شگرد و شیوه بکار رفته در همه سرقت هایی که در سطح روستاهای بخش مرکزی اتفاق افتاده مشابه یکدیگر و موتورسیکلت ها فاقد تجهیزات ایمنی بودند.

وی اظهار داشت: کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط وی با هماهنگی مقام قضائی این فرد را در یک اقدام ضربتی دستگیر کردند. 

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: متهم در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ١٠ فقره سرقت موتورسیکلت فاقد تجهیزات ایمنی از روستاهای سطح شهرستان نیشابور اعتراف کرد.

سرهنگ دهقانپور با اشاره به ادامه تحقیقات از متهم جهت کشف سایر سرقت های احتمالی دیگر خطاب به شهروندان توصیه کرد: از رها کردن موتورسیکلت خود بدون قفل خودداری و با رعایت توصیه های ایمنی پلیس و توجه به نکات مراقبتی، پیشگیری آگاهانه از وقوع چنین سرقت هایی داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز