خبرگزاری کار ایران

با انتشار بیانیه ای صورت گرفت؛

اعضای شورای شهر تبریز خواستار دقت،عدالت و انصاف در برخورد با پرونده های فساد مالی شهرداری شدند

کد خبر : ۹۲۲۸۲۲

جمعی از اعضای شورای شهر تبریز در خصوص بازداشت های اخیر بیانیه ای صادر کردند و خواستار خواستار دقت، جدیت، عدالت و انصاف در برخورد با پرونده های فساد مالی شهرداری شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، متن بیانیه اعضای شورای شهر تبریز در خصوص بازداشت های اخیر بیانیه در رسیدگی به پرونده فساد مالی شهرداری تبریز به شرح زیر است:

همانطور که شهروندان فهیم تبریز آگاهی دارند، با دستگیری و صدور احکام قطعی محکومیت تعدادی از مدیران، کارمندان، پیمانکاران و اعضای دوره چهارم شورای شهر مسجل شد که در مجموعه مدیریت شهری تبریز فساد مالی رخ داده است.

 به طوری که هنوز مدیریت شهری و شهروندان تبریزی از آثار زیانبار وقوع تخلفات مذکور رهایی پیدا نکرده اند که شاهد براین مدعا بازداشت‌های اخیر تعدادی از مدیران شهرداری و ریاست شورای شهر تبریز است. ضمن اظهار تاسف از بابت اتفاقات اخیر که موجب جریحه دار شدن افکار عمومی و کاهش سرمایه‌های اجتماعی و مخدوش شدن اعتبار شورا و شهرداری شده و از طرفی بارقه امیدی در مبارزه با فساد؛ بدون توجه به مقام و منصب افراد را در قلب ها روشن نموده است؛ لذا برخود وظیفه می دانیم از قضات عالی مقام، مسئولین محترم قوه قضائیه و فرزندان شجاع ملت در سازمان اطلاعات سپاه تشکر نماییم و در عین حال تقاضا داریم به منظور افزایش اعتماد عمومی، بدون توجه به حواشی، با دقت و جدیت و با لحاظ عدالت و انصاف، هرچه سریع تر این پرونده را به سرانجام رسانده و نتیجه نهایی آن را در اختیار افکار عمومی قرار دهند.

همچنین به منظور حرمت نهادن به افکار عمومی و برای ارج گزاردن به حقوق شهروندان و با لحاظ این که در مظان اتهام قرار گرفتن مدیران شهری در اذهان عمومی آثار زیانبار شدیدی دارد، لذا انتظار می رود:


۱-اشخاص بازداشت شده که با قید وثیقه آزاد شده اند، در راستای حرمت نهادن به افکار عمومی از سمت های خود استعفا دهند تا بیشتر از این به سرمایه های اجتماعی و اعتماد عمومی لطمه وارد نشود.

۲-هیأت حل اختلاف استان باتسریع در تشکیل جلسه، نسبت به موضوع رسیدگی و اتخاذ تصمیم نماید، چنانکه در دوره‌های قبل اقدامات مشابه انجام گرفته است.

۳-شهردار تبریز نسبت به انتخاب مدیران مجرب و پاکدست، از میان کارکنان زحمتکش شهرداری که تا به حال این افراد به جهت توصیه های نابجای افراد ذی نفوذفاقد صلاحیت، مورد بی مهری قرار گرفته اند، اقدام نماید.

در آخر تاکید می نماییم ما امضا کنندگان این بیانیه در راستای صیانت از آرا و اعتماد شما مردم فهیم تبریز تا حصول نتیجه نهایی مطالبات به حق شما را پیگیری خواهیم کرد.

محمدباقربهشتی
محمدحسن اسوتچی
شکور اکبرنژاد
عبداله تقی پور
فرج محمد قلیزاده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز