خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس خبر داد:

رئیس اداره محیط زیست سروستاندر درگیری با شکارچی متخلف مصدوم شد

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۶۶۵

مدیر کل حفاظت محیط زیست فارس گفت: متاسفانه در روز جهانی محیط زیست ، رئیس اداره محیط زیست شهرستان سروستان در درگیری با شکارچی متخلف مورد اصابت گلوله قرار گرفت و مصدوم شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست فارس، حمید ظهرابی مدیر کل حفاظت محیط زیست‌فارس گفت: عصر امروز، علی اشرف خانه ای، رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروستان، طی سرکشی‌های میدانی در ارتفاعات کوهنجان شهرستان سروستان یک شکارچی که قصد شکار داشت را رویت می کند، با هشدار مکرر شکارچی تسلیم نمی شود و نه تنها به هشدار وی توجه نکرد، بلکه به او تیراندازی کرد.

وی در ادامه افزود: رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان سروستان با هماهنگی هلال احمر با اورژانس هوایی به بیمارستان شهید رجایی منتقل شده و حال عمومی وی خوب است. 

 ظهرابی گفت: با هماهنگی انجام شده با سردار فرماندهی نیروی انتطامی استان از همان لحظات اولیه عملیات شناسایی متخلف آغاز شده که به محض حصول نتیجه اطلاع رسانی خواهد شد.

 وی افزود: با توجه به شلیک ناگهانی‌شکارچی در اولین مواجهه شناسایی شکارچی توسط رئیس محیط زیست سروستان ممکن نشده اما تحقیقات برای شناسایی این متخلف فراری در حال انجام است.

وی در خاتمه از همکاری صمیمانه هلال احمر ، مدیریت بحران ، فرمانداری سروستان، سپاه فرودگاه ، فرماندهی نیروی انتظامی ، اورژانس و کادر پزشکی بیمارستان شهید رجایی قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز