خبرگزاری کار ایران

ذبیحی به ایلنا خبر داد:

شناسایی ۳ بیمار مبتلا به کرونا در اردستان/ اعلام مجدد وضعیت سفید در شهرستان

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۶۱۵

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان از شناسایی ۳ بیمار مبتلا به کرونا طی ۲۴ ساعت گذشته در اردستان خبر داد.

حسن ذبیحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار کرد: در 24 ساعت گذشته ( از دیروز تا امروز ۹۹/۳/۱۶) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی 3 بیمار مبتلا به کووید 19 ( پسر یک و 12 ساله از  روستاهای بخش مرکزی و یک زن 57 ساله از زواره ) شناسایی شد.

وی افزود: با توجه به شناسایی این افراد مجموع بیماران کووید 19 در شهرستان اردستان به 138 نفر رسید.

ذبیحی با بیان اینکه در ۲۴ ساعت گذشته ۲ بیمار بهبود یافتند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تاکنون 104 نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان ترخیص شده اند و در این مدت  597  آزمایش تشخیص کووید 19 در شهرستان انجام شده است. 

مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان تاکید کرد: وضعیت شهرستان اردستان، طبق معیار وزارت بهداشت و کمیته ملی مبارزه با کرونا و آن هم با توجه به میزان بستری‌ها در بیمارستان‌ اصفهان سفید اعلام شده است.

ذبیحی تصریح کرد: از همه مسئولان و مردم درخواست می‌شود که موضوع بهداشت فردی را جدی بگیرند، اگر پروتکل های بهداشتی را رعایت نکنیم نتیجه آن جز افزایش مبتلایان نخواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز