خبرگزاری کار ایران

حکیم پور خبر داد:

شهرستان فیروزه خراسان رضوی در وضعیت زرد کرونا قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۹۹

فرماندار و رئیس‌ستاد پیشگیری کرونا شهرستان فیروزه گفت: آخرین وضعیت این شهرستان چندی پیش در آستانه وضعیت قرمز قرار داشت و اکنون بر اساس اعلام وزارت بهداشت در وضعیت زرد است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور ، ابوالفضل حکیم پور در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری از کرونا گفت: طی چند هفته اخیر نرخ آمار مبتلایان در این شهرستان رو به رشد بوده و در حال حاضر ۵۹ مبتلا به کرونا و ٢ نفر فوت بدلیل این بیماری در فیروزه داشته ایم.

وی در این خصوص افزود: کلیه تجمعات مردمی مراسم های عروسی و ترحیم تعطیل می باشد و امروز تصمیم گرفته شد که باشگاه‌های ورزشی با رعایت پروتکل‌های وضعیت قرمز از ۱۷خردادماه و با نظارت شدید بهداشت و درمان بازگشایی شود.

وی اظهار داشت: کلاس‌های فوق برنامه بخش دولتی و عمومی با رعایت پروتکل ها از ۱۷ خردادماه بازگشایی خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: چنانچه بازرسین بهداشتی گزارش عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را به ستاد اعلام نمایند، تصمیمات محدود کننده تری اتخاذ می‌شود.

فرماندار فیروزه همچنین درخصوص برپایی نماز جمعه این هفته گفت: با توجه به اعلام ستاد ملی کرونا، این هفته نماز جمعه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد و برای هفته های آتی اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز