خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی استان زنجان به ایلنا خبر داد:

سامانه بارشی تا روز جمعه در زنجان فعال می‌شود/ پرهیز گروه‌های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۳۲۴

مدیرکل هواشناسی استان زنجان از فعالیت سامانه بارشی در استان زنجان خبر داد و گفت: فعالیت این سامانه بارشی با وزش باد شدید و رعد و برق همراه خواهد بود که تا روز جمعه ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از زنجان، رسول همتی، امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در زنجان، با اشاره فعالیت سامانه هواشناسی در استان زنجان، تا روز جمعه اظهار کرد:  فعالیت سامانه بارشی در زنجان، همراه با وزش باد نسبتا شدید و گرد و غبار بوده و در برخی از مناطق همراه با رعد و برق و به صورت پراکنده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، با تاکید بر اینکه این سامانه تقریبا همه شهرستان‌ها‌ را در بر گرفته، تصریح کرد: فعالیت این سامانه تا جمعه در استان زنجان تداوم دارد.

همتی، با اشاره به اینکه این سامانه همراه با وزش باد نسبتا شدید است، ادامه داد: نفوذ گرد و غبار در استان و کاهش کیفیت هوا نیز پیش‌بینی شده است .

وی، اضافه کرد: بر اثر فعالیت این سامانه در استان زنجان احتمال آسیب به تاسیسات شهری و روستایی بر اثر وزش باد شدید و احتمال آسیب برخورد صاعقه نیز وجود دارد.

همتی، همچنین اضافه کرد: توصیه می‌شود، مردم به ویژه گروه های حساس از تردد غیرضروری در فضای باز خودداری کنند و مراقب سقوط سازه‌های سبک در مناطق شهری و روستایی نیز باشند.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان، در پایان تصریح کرد: احتمال وقوع سیل وجود ندارد و بارش‌ها بیشتر در حد آب گرفتگی معابر پیش‌بینی شده است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز