خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر بندرعباس:

نمایندگان اجازه دهند موضوعات شورا در این نهاد حل شود

asdasd
کد خبر : ۹۲۲۲۵۷

سخنگوی شورای شهر بندرعباس گفت: نمایندگان بهتر است اجازه دهند موضوعات شورا در این نهاد حل شود زیرا هرگونه دخالت ممکن است کار را پیچیده تر کند.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، فیصل دانش با اشاره به حواشی اخیر، اظهار کرد: علت غیبت اعضای شورا در واکنش به صحبت های احمد مرادی نماینده مجلس شورای اسلامی بوده است و اینجانب نیز بعنوان سخنگو موظف به بیان سخن اکثریت شورا هستم. اعضاء محترم شورا اعتقاد داشتند به شخصیت شورا توهین شده و در اعتراض تصمیم گرفتند زمان جلسه را یک جلسه به تعویق بیندازند.

دانش با تاکید بر وظایف نمایندگان، تصریح کرد: بهتر است نمایندگان به موضوعات بزرگتر، همچون قانون‌گذاری بپردازند و اجازه دهند هیات رئیسه شورا به حل موضوعات داخلی و تنظیم امور بپردازد، ضمن اینکه طبق قانون وظیفه رسیدگی به موجه یا غیر موجه بودن غیبت اعضای شورا برعهده شوراست و قدری حوصله و رفتار قانون مدارانه اختلافات را حل خواهد کرد.

وی با اشاره به تصمیمات اخذ شده توسط اعضای هیات رئیسه شورا، عنوان کرد: اعضای هیات رئیسه شورای شهر تصمیم گرفتند که در صورت موافقت رئیس شورا جلسه فوق العاده ای در روز شنبه مورخ هفدهم خرداد برگزار شود که متاسفانه این تصمیم مورد موافقت رئیس قرار نگرفته و جلسه بدون حضور معترضین تشکیل شد، که زیبنده شورا نبود.

سخنگوی شورا گفت: رئیس محترم شورا می بایست به نظر اکثریت شورا و تصمیمات هیات رئیسه احترام می‌گذاشت و در آرامش کامل جلسه بعدی را بدون تنش تشکیل می داد.

دانش در پایان حضور همه اعضای شورا در جلسه بعدی را تایید کرده و خاطرنشان کرد: همه همکاران من با طرح سئوال و پاسخگویی شهردار موافق هستند و در این اقدام قانونی کسی را مخالف اجرای قانون نمی‌بینیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز