خبرگزاری کار ایران

اعتمادی خبر داد:

صدور مجوز احداث ٢ اقامتگاه بوم گردی در نیشابور

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۹۶۴

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور از موافقت صدور ٢ مجوز احداث اقامتگاه بومگردی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از نیشابور، محمد اسماعیل اعتمادی در این خصوص گفت: با تصویب اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان‌رضوی، ٢ اقامتگاه بومگردی دیگر در شهرستان نیشابور مجوز احداث گرفتند. 

وی افزود: این اقامتگاه‌ها در روستاهای جیلو و مجدآباد شهرستان نیشابور واقع شده و توسط بخش خصوصی احداث خواهند شد. 

وی اظهار داشت: ٣ اقامتگاه بومگردی دیگر نیز که بین ۵۰ تا ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند بزودی افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید که برای احداث این ٣ اقامتگاه تاکنون بیش از ۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی هزینه شده است. 

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی نیشابور با بیان اینکه با افتتاح و نیز صدور مجوز اقامتگاه‌های جدید بوم گردی، تعداد این واحدهای سنتی اقامتی به ۱۵ اقامتگاه خواهد رسید، خاطرنشان کرد: شهرستان نیشابور در حال حاضر با دارا بودن تعداد ۱۰ اقامتگاه بومگردی فعال، رتبه اول استان را به خود اختصاص داده است و افتتاح ۵ واحد بومگردی دیگر در آینده نزدیک، تاثیر بسزایی در جذب گردشگر و افزایش ماندگاری مسافر خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز