خبرگزاری کار ایران

شاقوزایی مطرح کرد:

عشایر پرتلاش استان استحقاق برخورداری از خدمات ارزنده دولت را دارند

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۹۳

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان سیستان و بلوچستان گفت: عشایر پرتلاش استان استحقاق برخورداری از خدمات ارزنده دولت را دارند.

به گزارش ایلنا، بمناسبت گرامیداشت پانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق بیمه اجتماعی و تجلیل از همراهان و یاوران صندوق، مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر استان با حمید طوقی مدیرکل امور عشایر استان دیدار و از همکاری صمیمانه ایشان در کمک به توسعه و گسترش پوشش بیمه اجتماعی عشایر تقدیر کرد.

شاقوزایی با ارائه گزارشی از عملکرد کارگزاران عشایری صندوق بیمه اجتماعی، اظهار داشت: بسیاری از روستاییان و عشایر استان اطلاعی از بیمه اجتماعی و مزایای ارزنده آن ندارند و به همین دلیل نتوانسته اند از این امکان بهره‌مند شوند و شایسته است با همکاری همه جانبه برای اطلاع رسانی و خدمت رسانی به این اقشار زحمتکش و مولد جامعه بیش از پیش تلاش کنیم.

وی نقش بیمه اجتماعی در رشد اقتصادی استان و کاهش آسیب های اجتماعی را موثر عنوان کرد و افزود: همکاری های اداره کل امور عشایر استان در طول سالیان گذشته قابل تقدیر بوده و امیدواریم تداوم و افزایش همکاری ها بتواند رضایتمندی هر چه بیشتر شهروندان را در پی داشته باشد.

 مهندس طوقی مدیر کل امور عشایر استان نیز با تبریک پانزدهمین سالگرد تاسیس صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر بیان داشت: بیمه اجتماعی همواره یکی از مطالبات مهم عشایر بوده و عشایر پرتلاش استان استحقاق برخورداری از خدمات ارزنده دولت را دارند.

وی این بیمه را از مهمترین فرصتها و ظرفیتها در زمینه توانمندسازی و بهبود وضعیت اقتصادی خانواده های عشایری عنوان کرد و با اعلام آمادگی اداره کل امور عشایری برای همکاری بیشتر و ایجاد یک تحول در زمینه پوشش حداکثری و بیشتر بیمه اجتماعی جامعه هدف گفت: با اشاره به نقش صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر و حمایت دولت در پرداخت دو سوم حق بیمه افراد با توجه به اهمیت موضوع و در راستای اجرای مفاد تفاهمنامه فیمابین، اقدامات لازم در جهت افزایش عضویت عشایر توسط کارگزاران عشایری در دستور کار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز