خبرگزاری کار ایران

بسته شدن درب آرامستان‌های کرمانشاه در ساعات بعدازظهر

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۴۰

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از بسته شدن درب آرامستان‌های کرمانشاه در ساعات بعدازظهر روز‌های هفته، بجز دوشنبه و پنجشنبه، به منظور پیشگیری از شیوع کرونا خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ؛ امیرهمایون دولتشاهی در تشریح اقدامات صورت گرفته در آرامستان‌های کرمانشاه در شرایط شیوع کرونا گفت: محل جدیدی جهت تغسیل و تکفین فوتی‌های ناشی از کرونا راه اندازی و تجهیز شده و تمام اقدامات شرعی و بهداشتی در آن با تایید نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت انجام می شود.

دولتشاهی افزود: تمام عوامل آرامستان که در بحث تغسیل و تدفین اموات حضور دارند مجهز به لباس یکبار مصرف، ماسک فیلتردار و دستکش هستند و تمام پروتکل‌های بهداشتی را هم آموزش دیده و رعایت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: پساب‌های ناشی از انجام مراحل شست و شو و تغسیل این اموات نیز در چاه‌های جذبی جمع آوری می‌شود تا از آلودگی فاصلاب‌های شهری جلوگیری شود.

دولتشاهی افزود: در حال حاضر با توجه به وضعیت پیش آمده در بحث کرونا عملیات غسل و کفن اموات به‌صورت شبانه روزی انجام می‌شود تا بدون هیچ معطلی کار دفن صورت گیرد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه با اشاره به ضدعفونی مستمر مکان‌های پرتردد و سالن‌های انتظار مستقر در آرامستان‌های کرمانشاه گفتَ: طبق مصوبه ستاد کرونای استان بیش از ۱۰ نفر حق ورود به محل آرامستان کرمانشاه جهت انجام مراحل تشییع و کفن و دفن میت خود را ندارند.

دولتشاهی افزود:برای پیشگیری از تجمع در محل آرامستان هم درب‌های آرامستان کرمانشاه در تمام روز‌های هفته بجز دوشنبه و پنجشنبه، بعدازظهر‌ها بسته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز