خبرگزاری کار ایران

کشف 45 خودروی صفر کیلومتر از 2پارکینگ در آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۷۲۳

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی گفت: 45 دستگاه خودروی سواری صفر کیلومتر و بدون پلاک در2 پارکینگ نگهداری خودرو در استان شناسایی و کشف شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،مقصود رضازاده با اعلام آغاز طرح تشدید نظارت بر انباشت و احتکار خودروهای صفرکیلومتر در پارکینگ ها از اول خرداد ماه سال جاری، اظهار کرد: با توجه به نوسانات قیمت خودرو در سطح بازار و فاصله قیمتی موجود بین خودروهای صفر کیلومتر تحویلی شرکت های خودروساز با کف بازار و در نتیجه سوء استفاده عده‌ای فرصت طلب و سود جو از شرایط بوجود آمده، طرح تشدید نظارتی بر بازار خودرو باقوت دنبال می شود.

وی افزود: بر این اساس با بازدید از بیش از 40 پارکینگ و مراکز نگهداری خودرو، تعداد 45 خوردو صفر کیلومتر بدون پلاک در 2 واحد مشاهده و کشف و به منظور تعیین تکلیف نهایی و برخورد با متخلفان احتمالی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

رضازاده با تأکید بر اینکه شهروندان در صورت مشاهده هر گونه نگهداری بلا وجه انواع خودرو سواری صفر کیلومتر در اماکن مختلف مراتب را از طریق شماره تماس 124 اطلاع رسانی کنند، گفت: برابر مصوبات کارگروه تنظیم بازار کشور و ابلاغیه های سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان هرگونه نگهداری خودروهای صفر کیلومتر بدون پلاک در نمایندگی های شرکت های خودرو ساز، پارکینگ های عمومی و گاراژها ممنوع بوده و در حکم احتکار می باشد.

پیشتر حبیب امین زاده رئیس سازمان صمت استان ازعدم احتکار خودرو  در آذربایجان‌شرقی خبرداده بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز