خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی کرج هشدار داد:

ضرورت‌تخریب ساخت‌وساز در اراضی‌کشاورزی و برخورد با زمین‌خواران کلانشهر کرج

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۹۸

مدیر جهاد کشاورزی کرج به زمین خواران هشدار داد: با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز در اراضی کشاورزی به شدت برخورد می شود.

به گزارش ایلنا، اسماعیل صارمی از افزایش مقابله با ساخت و سازهای غیر مجاز در کلانشهر کرج خبر داد و اظهار داشت: این برخوردها هشدار به زمین خواران و تشویق آنهایی است که به قانون احترام می گذارند.

وی افزود: اراضی کشاورزی بستر تولید است و امنیت غذایی مردم از این بستر تامین می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی کرج از اجرای تبصره  ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی در ماهدشت خبرداد و گفت: بر اساس پیگیری‌های مستمر این مدیریت از طریق سامانه ۱۳۱ و باحکم مرجع محترم قضایی در ماهدشت، تعداد ۴۳ مورد تغییر کاربری غیر مجاز از قبیل دیوار کشی، بنا، فونداسیون و محوطه سازی تخریب و قریب به ۳۰ هکتار از اراضی کشاورزی آزادسازی شد.

صارمی حفاظت از اراضی کشاورزی را وظیفه همگانی دانست و اظهار داشت: این امر صرفا بر عهده دستگاه ها و ادارات نیست و لازم است تا شهروندان ضمن آگاهی از ضرورت حفظ کاربری اراضی در این راه با جهاد کشاورزی همکاری کنند.

وی از شهروندان خواست که از طریق سامانه ۱۳۱، جهاد کشاورزی را در حفظ و حراست از باغات و زمین‌های کشاورزی همراهی کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز