خبرگزاری کار ایران

دولتشاهی در گفت وگو با ایلنا خبر داد؛

اهدای یک واحد آپارتمان در مسکن مهر کرمانشاه به خانواده « آسیه پناهی »

asdasd
کد خبر : ۹۲۱۶۳۵

مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری کرمانشاه از اهدای یک واحد مسکونی به خانواده مرحومه آسیه پناهی توسط شهرداری این شهرستان خبرداد.

امیررضا همایون دولتشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در این باره، گفت: روز گذشته سعید طلوعی شهردار کرمانشاه به همراه چند تن از اعضای شورای شهر این شهرستان در دیدار با خانواده مرحومه آسیه  از آنها دلجویی کرد.

دولتشاهی افزود: درباره نگرانی که خانواده مرحومه آسیه پناهی برای دختر و نوه این بانو داشتند شهردار قول دادند که یک واحد آپارتمان از مسکن مهر به آنها تقدیم کند.

مدیرکل ارتباطات، روابط عمومی و امور بین الملل شهرداری با اشاره به برکناری رئیس و قائم مقام اجراییات و تعلیق شهردار منطقه سه شهرداری افزود: با وجود عزل و نصب‌های انجام گرفته مجموعه شهرداری همچنان منتظر اعلام نظر مراجع قضایی در این خصوص خواهد بود.

وی ادامه داد: ضمن اینکه دادستان کرمانشاه اعلام کردند در نظریه نتایج اولیه پزشکی قانونی در مورد این بانو هیچ گونه آثار ضرب و جرحی وجود نداشته  ولی با این وجود باز هم منتظر اعلام نظر نهایی پزشکی قانونی که علت مرگ بر اثر استفاده از اسپری فلفل توسط عوامل اجرایی بوده یا خیر ،هستیم.

سه‌شنبه هفته گذشته (۳۰ اردیبهشت ماه ) ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه خانه آسیه پناهی، زن آلونک نشین در انتهای شهرک سجادیه را به دلیل ساخت و ساز غیرقانونی در حریم فضای سبز و برق فشار قوی تخریب کردند.

پس از تخریب ، خانم پناهی برای انتقال به کمپ «چشمه سفید» در جنوب شهر، سوار خودروی اجراییات شد، اما در مسیر انتقال دچار سکته قلبی شد و جان خود را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز